Tøre brystvorter ved amning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Anonym trådstarter

Piger, jeg fuldammer min søn på knap 4 måneder, her de sidste dage, har jeg været meget tør på min ene brystvorte, ligesom jeg skaller lidt, det var ligesom en lille plamage, men nu er den kommet en til tør plagmage, de er blevet helt røde og klør så meget! Når han spiser, klør det så meget at jeg nærmest må stoppe ham, det genere mig ikke rigtigt, så længe han ikke spiser.. Hvad kan det dog være?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Piger, jeg fuldammer min søn på knap 4 måneder, her de sidste dage, har jeg været meget tør på min ene brystvorte, ligesom jeg skaller lidt, det var ligesom en lille plamage, men nu er den kommet en til tør plagmage, de er blevet helt røde og klør så meget! Når han spiser, klør det så meget at jeg nærmest må stoppe ham, det genere mig ikke rigtigt, så længe han ikke spiser.. Hvad kan det dog være?? 

Svamp på brystvorten?
Du skal nok have fat i en læge. Husker du at dine bryster har allerbedst af at lufttørre når du har ammet?

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Svamp på brystvorten?
Du skal nok have fat i en læge. Husker du at dine bryster har allerbedst af at lufttørre når du har ammet?

Det husker jeg ja, men synes bare det er meget at tage tøjet af, hvor gang jeg har ammet, for at de kan tøre?

Anmeld

18. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Det husker jeg ja, men synes bare det er meget at tage tøjet af, hvor gang jeg har ammet, for at de kan tøre?

Jae, det er det første i en lang række af bøvl du skal igennem. Velkommen til den vidunderlige verden af børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.