Symptom på det ene eller andet? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

SRP

Hej piger

Jeg er i dag 3+5 hvis jeg er gravid. Jeg tog en test i går, som var negativ. Min menstruation kommer (ikke) onsdag vil jeg tro. Jeg har meget ømme brystvorter og en oppustet fornemmelse i underlivet, og derfor kommer min menstruation desværre nok snart. Jeg vil bare høre om der er nogen, som har oplevet samme symptomer, men hvor det var tegn på graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

come2

SRP skriver:

Hej piger

Jeg er i dag 3+5 hvis jeg er gravid. Jeg tog en test i går, som var negativ. Min menstruation kommer (ikke) onsdag vil jeg tro. Jeg har meget ømme brystvorter og en oppustet fornemmelse i underlivet, og derfor kommer min menstruation desværre nok snart. Jeg vil bare høre om der er nogen, som har oplevet samme symptomer, men hvor det var tegn på graviditet?

Man kan virkelig bilde sin krop ind man er gravid og den så opførerer sig sådan.

Tag den med ro og snup en test hvis ikke mens kommer

Anmeld

18. juni 2012

Camillos

SRP skriver:

Hej piger

yep... utrolig følsomme bryster ved ægløsning og frem til testdag og den var altså god nok .. ud over det var jeg meget grådlabil de første uger, svedte vildt meget (i feburar!) måned. og følte mig ikke som jeg plejede at være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.