Amning kilder i hænderne?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

NNL

Hej derude - håber I kan hjælpe med mit lille mysterium...

Når jeg ammer om natten, begynder det at klø/kilde i min arm og hånd og nogle gange ned i benet i den side, han sutter. Ikke i starten, men først når han har suttet lidt tid. Er det fordi brystet er ved at være tømt? Det kommer i begge sider... 

Synes det er underligt at det kun er om natten, for eftermiddag og aften hænger han rigtig meget i brystet, uden det kilder. Ved simpelthen bare ikke hvad det kan være!!

Er der andre der har prøvet det, eller kan have en idé om hvorfor det føles så underligt og ubehageligt? Jeg kan slet ikke sidde stille når det står på. Flytter arm og hånd rundt og klør mig :/

Kram.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

KM78

Kilder den kun i den side du ligger på og giver bryst? Jeg formoder at du ligger i sengen da det er om natten.

Nerverne og blodbanerne kommer i klemme da der er tryk på dem både mht. amningen og fordi du ligger på siden. Det kan godt kilde der/føles lidt ubehagelig. Havde det også da jeg ammede med mit første barn.

Anmeld

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker om du evt sidder i seng i skrædderstillingeng om natten, når du ammer?? For så ka man godt får lidt en sovende fornemmelse i arme og ben.. Hvor at om dagen der sidder man nok i sofaen eller en god stol.. 

Ved ik om det ku være sådan det hang sammen? Jeg har aldrig prøvet det. Vh stine

Anmeld

18. juni 2012

NNL

KM78 skriver:

Kilder den kun i den side du ligger på og giver bryst? Jeg formoder at du ligger i sengen da det er om natten.

Nerverne og blodbanerne kommer i klemme da der er tryk på dem både mht. amningen og fordi du ligger på siden. Det kan godt kilde der/føles lidt ubehagelig. Havde det også da jeg ammede med mit første barn.

Jeg sidder op af nogle puder i sengen og ammer om natten, han kan (desværre) ikke rigtig få ved når jeg ligger på siden... Og jeg synes nemlig ikke jeg sidder ret meget anderledes end jeg gør om dagen Føler at det niver lidt i brystvorten og så kilder det bare på en ubehagelig måde KUN i den side, hvor han sutter... Synes bare det er så mærkeligt :/

Anmeld

18. juni 2012

NNL

StineW79 skriver:

Tænker om du evt sidder i seng i skrædderstillingeng om natten, når du ammer?? For så ka man godt får lidt en sovende fornemmelse i arme og ben.. Hvor at om dagen der sidder man nok i sofaen eller en god stol.. 

Ved ik om det ku være sådan det hang sammen? Jeg har aldrig prøvet det. Vh stine

Jeg sidder godt nok op i sengen, men ikke i skrædderstilling. Kan da godt være man hviler på nogle nervebaner eller sådan noget. Har 3 puder i ryggen, så jeg kan slappe godt af imens, men alligevel synes jeg ikke jeg sidder så meget anderledes end i sofaen...

Og når det er begyndt at nive i vorten og kilde i den ene side af kroppen, flytter jeg ham over til den anden side. Så kan han godt spise der noget tid inden det kommer i den side. Synes godt nok det er underligt. Måske jeg bare skal eksperimentere med nogle andre amme-stillinger Tak for svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.