Samvær med far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Pige2009

Hej alle.

Det er ved at være rigtig lang tid siden, jeg har skrevet et indlæg herinde. Derfor synes jeg lige, jeg vil fortælle, at samværet meklem Laura og hendes far går rigtig godt og har gjort det siden vi i februar havde en lang samtale omkring forventningsafstemning, krav osv. Laura sersin far 1-2 gange om ugen fast hos os og så ringer han også et par gange og siger godnat. Det har betydet rigtig meget for Lauramed de faste rutiner og hun glæder sig virkelig til hvert besøg. 

Selv har jeg det bare super og kan mærke, det er mig, der er ovenpå, når han er på besøg, så det er bare super.

Kh. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Dot D

Hvor er det dejligt at høre....

Skønt når det går så godt

Anmeld

17. juni 2012

OktoberMor

Baagøe skriver:

Hej alle.

Det er ved at være rigtig lang tid siden, jeg har skrevet et indlæg herinde. Derfor synes jeg lige, jeg vil fortælle, at samværet meklem Laura og hendes far går rigtig godt og har gjort det siden vi i februar havde en lang samtale omkring forventningsafstemning, krav osv. Laura sersin far 1-2 gange om ugen fast hos os og så ringer han også et par gange og siger godnat. Det har betydet rigtig meget for Lauramed de faste rutiner og hun glæder sig virkelig til hvert besøg. 

Selv har jeg det bare super og kan mærke, det er mig, der er ovenpå, når han er på besøg, så det er bare super.

Kh. Linda

En glædelig nyhed at læse, det får man et smil på læben af, der er da intet dejligere end at alting bare køre derud af, og at i har en god rutine nu..  Keep up the good work!

Anmeld

18. juni 2012

Pige2009

Dot D skriver:

Hvor er det dejligt at høre....

Skønt når det går så godt

Mange tak

Anmeld

18. juni 2012

Sjl-msl-Mkl

Baagøe skriver:

Hej alle.

Kh. Linda

Det er dejligt og høre. Har tænkt meget på jer..

Anmeld

18. juni 2012

Pige2009

Sjl-msl-Mkl skriver:

Det er dejligt og høre. Har tænkt meget på jer..

Mange tak Har du fået nyt brugernavn?

Anmeld

18. juni 2012

Sjl-msl-Mkl

Baagøe skriver:

Mange tak Har du fået nyt brugernavn?

Nej det er meget lang tid siden. Det var vist nok da jeg fødte min mindste datter for 1 ½ år siden.

Anmeld

18. juni 2012

Pige2009

Sjl-msl-Mkl skriver:

Nej det er meget lang tid siden. Det var vist nok da jeg fødte min mindste datter for 1 ½ år siden.

Pinligt jeg spørger, men hvad hedde før?

Anmeld

18. juni 2012

wamse

Hvor er det bare dejligt at høre søde

Anmeld

18. juni 2012

Pige2009

wamse skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre søde

Ja, det har holdt hårdt, men nu kører det og vi har god kontakt og rigtig god kommunikation nu

Tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.