Ny bruger - problemer med ÆL test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

AJbaby

Hejsa,

Jeg er ny her på siden, og har lige et par spørgsmål...

Jeg stoppede med p-piller i december 2011 efter ca. 10 års brug. Jeg havde ikke set skyggen til mens før maj md, men synes ikke at det der så kom var "rigtig" mens. 

Jeg var i torsdags til undersøgelse på sygehuset og fik at vide at jeg var helt normal, heldigvis!  De kunne desuden fortælle mig, at jeg ville have ÆL i løbet af weekenden, hvilket jo var en dejlig nyhed.... Problemet er bare at jeg ikke kan teste positiv på en ÆL test, og det forstår jeg simpelthen ikke...? Er der andre der har oplevet noget lignende?

Jeg er ved at være ret utålmodig og håber selvfølgelig at det lykkedes selvom jeg ikke kan teste positiv på ÆL test...

KH. A

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Kris89

det lyder mærkeligt du ikke kan teste positiv... hvor ofte har du testet?? altså hvor mange gange om dagen?

nogen kan kun teste positiv til middag eksempelvis én gang og så er det det...

for at du bare ikke har testet på det helt rette tidspunkt.

Anmeld

17. juni 2012

Rosie

AJbaby skriver:

Hejsa,

Jeg er ny her på siden, og har lige et par spørgsmål...

Jeg stoppede med p-piller i december 2011 efter ca. 10 års brug. Jeg havde ikke set skyggen til mens før maj md, men synes ikke at det der så kom var "rigtig" mens. 

Jeg var i torsdags til undersøgelse på sygehuset og fik at vide at jeg var helt normal, heldigvis!  De kunne desuden fortælle mig, at jeg ville have ÆL i løbet af weekenden, hvilket jo var en dejlig nyhed.... Problemet er bare at jeg ikke kan teste positiv på en ÆL test, og det forstår jeg simpelthen ikke...? Er der andre der har oplevet noget lignende?

Jeg er ved at være ret utålmodig og håber selvfølgelig at det lykkedes selvom jeg ikke kan teste positiv på ÆL test...

KH. A

Jeg kunne ikke teste positiv ægløsning i flere år efter p-pille stop...havde simpelthen ikke ægløsning  havde dog min mens men en meget kort cyklus....

Anmeld

17. juni 2012

AJbaby

Tak for svaret!

Jeg har kun testet en gang dagligt... Vidste ikke man skulle teste flere gange dagligt - hmmm...

Ja det håber jeg skisme også, vil så gerne at det lykkedes snart

@Rosie: Æv altså... Var også bange for at jeg slet ikke have ægløsning, men det fik jeg jo så bekræftet at jeg har i torsdags, det kunne ses af scanning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.