Forvirret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Den kan blive positiv ved gaviditet, fordi at HCG kan krydsreagere Det lyder godt nok underligt. Måske har du to ægløsninger i denne cyklus. Jeg tror da bare at jeg ville forsøge nu og håbe det bedste

for dig 

men jeg er på dag 37 i cyklus.... så burde altså ikke være ÆL nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

men jeg er på dag 37 i cyklus.... så burde altså ikke være ÆL nu...

Der er ingen regler uden undtagelser? Jeg ved det ikke, men det virker til at du har ægløsning.

Anmeld

17. juni 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Der er ingen regler uden undtagelser? Jeg ved det ikke, men det virker til at du har ægløsning.

kan slet ikke overskue hvis det skulle være ÆL nu... vil bare ha min mens så jeg kan få ringet til lægen og komme videre

men tak for svar

Anmeld

17. juni 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

kan slet ikke overskue hvis det skulle være ÆL nu... vil bare ha min mens så jeg kan få ringet til lægen og komme videre

men tak for svar

Man kunne jo håbe på at du kunne blive gravid lige NU Men selvfølgelig er det træls. Det kan jeg sagtens forstå! 

Anmeld

17. juni 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Man kunne jo håbe på at du kunne blive gravid lige NU Men selvfølgelig er det træls. Det kan jeg sagtens forstå! 

tjae...

hader min krop

Anmeld

17. juni 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

tjae...

hader min krop

Ja de kan være trælse de kroppe. Men du må ikke hade din. Den skal måske bare have lidt hjælp. 

for at den snart er der 

Anmeld

17. juni 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Ja de kan være trælse de kroppe. Men du må ikke hade din. Den skal måske bare have lidt hjælp. 

for at den snart er der 

tak

Anmeld

17. juni 2012

Lotus86

Jeg kunne teste positiv på en ægløsningstest da jeg var gravid, men der kunne jeg altså også teste positivt på en graviditetstest.

Jeg tror du har ægløsning igen, og det skal du da bare være glad for, det er da bedre end mens, så har i en ekstra chance

Anmeld

17. juni 2012

smlmea

det med 2 Æl på en måned er altså en and.

Mange fertilitetslæger har de sidste 60år forsket i det,og absolut ingen har kunne bekræfte det.

Der er kun ganske få årsager til en positiv ÆL test nu,og det er at enten har du ikke haft ÆL i denne cyklus,som du ellers troede,du har PCO,eller også for findes der HCG i din urin.

En ÆL test krydsreager på meget små mængder HCG,faktisk så små at man teknisk set ikke er gravid.

Anmeld

17. juni 2012

1990h

Kris89 skriver:

Okay NU er jeg da for alvor forvirret...

idag er det 14 dage siden jeg havde ÆL... har ikke fået mens, men har ømme bryster (som jeg plejer lige op til mens)

Regner/regnede egentlig med min mens dukkede op, som den altid gør, men alligevel kunne jeg her til aften ikke helt holde mig...

tog en ÆL test (billigere og har hørt de viser positiv også hvis den skulle være der)... DEN VAR POSITIV!!!!! tog derfor en g-test - negativ...

nogen der har prøvet lign.? er der helt kuk i min cyklus, eller kan det være et tegn på at jeg er igang med at producere HCG.?

Håber virkelig der sidder nogle herude, som har oplevet lign.

En æl test viser stort set altid svagt positivt.

Jeg har selv prøvet med æl tese få dage inden mens bar for at se hvordan de virkede. Den viste også svagt positivt.

dog ikk ligeså positivt som din. Men det os du andet mærke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.