Hvad er det der Quorn kød for noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Solstrålebørn

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Dinna88

Solstrålebørn skriver:

Kunne godt forestille mig at det er noget dyrt... Det fåes vel i næsten alle supermarkeder ? 

Jaaa, måske - jeg fandt det i fakta og super brugsen. Det koster omkrig 33 kr. pr. pose De klumper man kan købe smager faktisk næsten af kylling. Jeg har endnu ikke mødt en kødspiser der ikke kunne lide det. 

Anmeld

17. juni 2012

Solstrålebørn

Dinna88 skriver:

Jaaa, måske - jeg fandt det i fakta og super brugsen. Det koster omkrig 33 kr. pr. pose De klumper man kan købe smager faktisk næsten af kylling. Jeg har endnu ikke mødt en kødspiser der ikke kunne lide det. 

Det må prøves... 

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg lavede for nogle år siden "kødsovs" af hakket quorn, og det lugtede, lignede og smagte som kattemad. Så jeg kan desværre ikke anbefale det.

De andre produkter fra Quorn er dog rigtig lækre

Anmeld

17. juni 2012

Solstrålebørn

PT skriver:

Jeg lavede for nogle år siden "kødsovs" af hakket quorn, og det lugtede, lignede og smagte som kattemad. Så jeg kan desværre ikke anbefale det.

De andre produkter fra Quorn er dog rigtig lækre

Øv da...  Jeg skal lige prøve det og se og smage hvad det er for noget.. 

Anmeld

17. juni 2012

Fenja09

Solstrålebørn skriver:

Jaa fik lige læst om det... Troede det var fra et dyr... 

Man kan ikke vide alt

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Solstrålebørn skriver:

Øv da...  Jeg skal lige prøve det og se og smage hvad det er for noget.. 

Jeg var gravid, da jeg smagte det, så jeg kan ikke sige, om det havde indflydelse på min smagsoplevelse

Men det er vel et forsøg værd

Anmeld

17. juni 2012

Solstrålebørn

PT skriver:

Jeg var gravid, da jeg smagte det, så jeg kan ikke sige, om det havde indflydelse på min smagsoplevelse

Men det er vel et forsøg værd

Det er slet ikke til at vide om det var graviditeten der var medskyldig i det som du oplevede det... 

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Solstrålebørn skriver:

Det er slet ikke til at vide om det var graviditeten der var medskyldig i det som du oplevede det... 

Nej, det er nemlig ikke til at vide. Jeg bliver totalt underlig, når jeg er gravid
Godt det er et overstået kapitel

Anmeld

17. juni 2012

Solstrålebørn

PT skriver:

Nej, det er nemlig ikke til at vide. Jeg bliver totalt underlig, når jeg er gravid
Godt det er et overstået kapitel

Synes faktisk ikke jeg oplevede nogle mærkelige spisevaner under mine graviditeter... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.