problemer med x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Anonym trådstarter

Vidste ikk li hvor denne skal være, da jeg hverken er enlig forældre eller i forhold med ham.. - Dem af jer hvor historien lyder bekendt så lad vær med at kommenter på at det er mig

Men historien lyder sådan, at jeg gik fra min datters far i december 2011 og flyttede i januar, Jeg valgte så at i april at lige bo ved ham i 1 md hvorefter jeg flyttede til en anden by, har hele tiden gjort klart for ham at vi ikke være kærester, men alligevel tog jeg ham med til mine familieting, men vi drev hinanden til vanvid, og jeg sagde til ham at nu sluttede det her helt, vil ikk have vores venner og familie troede der var noget, og han accepterede, jeg møder lidt efter min nuværende kæreste i slut maj og begynder jo at være sammen med ham, og Pludselig vender min x 180 grader og nu sviner han både mig og min kæreste til, og han sviner os til overfor vores fælles barn, og idag er det blevet så slemt at han både har skrevet dødstrusler og trusler om at han vil tæske ham til min kæreste på min mobil, og han stod og skældte vores barn ud imorges da han hentede hende fordi hun ikke kunne finde et bestemt stykke legetøj som hun havde fået af ham ( hun er altså kun 2 år ) og det var ikk søde ord der blev sagt, og da jeg bad ham snakke ordentlig så begyndte han jo så at stå der og råbe og skrige af mig i stedet..

Jeg Aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre sys det er så synd for vores barn at det går ud over hende.. .
Overvejer statsforvaltningen, men fastsætter de ikk kun samværet ?
min kæreste politianmelder ham imorgen for truslerne..

Og Undskyld at det er rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ved ikke hvad der kan gøres, men ville lige give  med på vejen! Det lyder bestemt ikke rart, for hverken din lille pige, eller dig og kæresten.

Anmeld

17. juni 2012

Bassemor<3

Tror din x er meget magtesløs fordi han måske ikke helt er ovre dig ! Hvilket jeg synes er helt forståeligt, hvis jeres barn er 2 år, så har i været sammen i længe, højst sansynligt mere end to år. og du finder en ny kæreste få måneder efter i er gået fra hinanden.

Hans opførsel er IKKE i orden, men måske i skulle snakke sammen face to face, han har jo tydeligvis en masse uafsluttede ting !

Håber i finder ud af det !

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

Tror din x er meget magtesløs fordi han måske ikke helt er ovre dig ! Hvilket jeg synes er helt forståeligt, hvis jeres barn er 2 år, så har i været sammen i længe, højst sansynligt mere end to år. og du finder en ny kæreste få måneder efter i er gået fra hinanden.

Hans opførsel er IKKE i orden, men måske i skulle snakke sammen face to face, han har jo tydeligvis en masse uafsluttede ting !

Håber i finder ud af det !

Glemte helt at skrive at han havde været mig utro mange gange under vores forhold, så det var jo derfor jeg gik fra ham, vores forhold havde været død i 8 mdr inden jeg gik fra ham..

Vi har snakket sammen så mange gange face to face og han flipper ud hver gang...

Og mange tak

Anmeld

17. juni 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jeg ville holde hende hjemme og så ville jeg få statsforvaltningen ind over. Fortæl ham tydeligt, at du ikke vil lade jeres datter være mål for hans frustrationer.

Anmeld

17. juni 2012

Sjl-msl-Mkl

De ønsker og oparbejde et samarbejde mellem forældrene, hvis det ikke kan lade sig gøre vil de udfra et eller to møder fastsætte samvær. Det bliver fastsat efter hvor meget far har været der osv. og faktisk også hvordan han er. Du kan jo evt sige til SF hvad han har gjort, at du simpelthen ikke er tryg ved at efterlade jeres barn hos sin far. Det havde jeg gjort..

Jeg kan godt forstå din kæreste melder ham, det havde jeg satme også gjort. Hvis der er trusler mod dig, burde du nok gøre det samme.

Du får lige et kram med på vejen.. 

Anmeld

17. juni 2012

DitteFisk

Havde det været min eks, så havde jeg ikke afleveret mit barn hos ham. Jeg havde ikke fundet mig i nogle af de ting direkte overfor mit barn - uanset om det så var hans. Jeg kunne liige se min eks stå og gøre det, så skulle jeg nu nok fortælle ham hvor det skab skal stå, så han forstår det! Og så måtte han pænt være skredet uden sit barn, uanset hvor meget han så havde skabt sig. 

Nå men ud over det.. så føler jeg med dig - det kan ikke være en fed situation. Min eks er sansynligvis trængt op i et hjørne og spræller nu for ikke at gå ned.. men det retfærdiggør ikke hans opførsel - det ville jeg lægge klart ud for ham, og hvis han ikke kunne forstå menneske-ord, så må det gå af rettens gang. 

held og lykke fremover. 

Anmeld

17. juni 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Vidste ikk li hvor denne skal være, da jeg hverken er enlig forældre eller i forhold med ham.. - Dem af jer hvor historien lyder bekendt så lad vær med at kommenter på at det er mig

Men historien lyder sådan, at jeg gik fra min datters far i december 2011 og flyttede i januar, Jeg valgte så at i april at lige bo ved ham i 1 md hvorefter jeg flyttede til en anden by, har hele tiden gjort klart for ham at vi ikke være kærester, men alligevel tog jeg ham med til mine familieting, men vi drev hinanden til vanvid, og jeg sagde til ham at nu sluttede det her helt, vil ikk have vores venner og familie troede der var noget, og han accepterede, jeg møder lidt efter min nuværende kæreste i slut maj og begynder jo at være sammen med ham, og Pludselig vender min x 180 grader og nu sviner han både mig og min kæreste til, og han sviner os til overfor vores fælles barn, og idag er det blevet så slemt at han både har skrevet dødstrusler og trusler om at han vil tæske ham til min kæreste på min mobil, og han stod og skældte vores barn ud imorges da han hentede hende fordi hun ikke kunne finde et bestemt stykke legetøj som hun havde fået af ham ( hun er altså kun 2 år ) og det var ikk søde ord der blev sagt, og da jeg bad ham snakke ordentlig så begyndte han jo så at stå der og råbe og skrige af mig i stedet..

Jeg Aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre sys det er så synd for vores barn at det går ud over hende.. .
Overvejer statsforvaltningen, men fastsætter de ikk kun samværet ?
min kæreste politianmelder ham imorgen for truslerne..

Og Undskyld at det er rodet

Det lyder bestemt ikke rart, men som en anden siger, så tror jeg også hans opførsel er grundet nogle følelser han har for dig, måske du har været lidt for hurtig med at finde en ny kæreste? Det kunne det godt lyde som om, syntes bestemt ikke skal snakke sammen om tingene, uden den nye kæreste er til stede, for det vigtigste er altså jeres datter. Hun har ikke godt af den opførsel, for hun kan hurtig bide mærke i det, og blive ramt af det, så pas på hvad i gør. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.