Vidste ikk li hvor denne skal være, da jeg hverken er enlig forældre eller i forhold med ham.. - Dem af jer hvor historien lyder bekendt så lad vær med at kommenter på at det er mig
Men historien lyder sådan, at jeg gik fra min datters far i december 2011 og flyttede i januar, Jeg valgte så at i april at lige bo ved ham i 1 md hvorefter jeg flyttede til en anden by, har hele tiden gjort klart for ham at vi ikke være kærester, men alligevel tog jeg ham med til mine familieting, men vi drev hinanden til vanvid, og jeg sagde til ham at nu sluttede det her helt, vil ikk have vores venner og familie troede der var noget, og han accepterede, jeg møder lidt efter min nuværende kæreste i slut maj og begynder jo at være sammen med ham, og Pludselig vender min x 180 grader og nu sviner han både mig og min kæreste til, og han sviner os til overfor vores fælles barn, og idag er det blevet så slemt at han både har skrevet dødstrusler og trusler om at han vil tæske ham til min kæreste på min mobil, og han stod og skældte vores barn ud imorges da han hentede hende fordi hun ikke kunne finde et bestemt stykke legetøj som hun havde fået af ham ( hun er altså kun 2 år ) og det var ikk søde ord der blev sagt, og da jeg bad ham snakke ordentlig så begyndte han jo så at stå der og råbe og skrige af mig i stedet..
Jeg Aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre

sys det er så synd for vores barn at det går ud over hende.. .
Overvejer statsforvaltningen, men fastsætter de ikk kun samværet ?
min kæreste politianmelder ham imorgen for truslerne..
Og Undskyld at det er rodet
Anmeld