Vind præmiepakke (værdi over 600 kr.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Frk.S

Nu kan DU vinde lækre præmier hvis jeg vinder nedenstående konkurrence:

https://www.facebook.com/ZoologiskHave/app_399160383459640?app_data=460616610616825

Jeg mangler stadig stemmer, og har derfor besluttet at udlodde en præmie-pakke.

Alt du skal gøre er at klikke på linket ovenover og stemme på mig (billede af giraf-unge lavet i perler).

Du kan få op til 4 lodder i udtrækningen.
Ét hvis du stemmer selv, ét hvis du får en eller flere andre til at stemme og hele 2 lodder til den der skaffer flest stemmer.
Derefter skriver du bare at du har stemt, og hvis du får andre til at stemme, så skriver du hvor mange stemmer du har med (den med flest stemmer til mig får 2 ekstra lodder i udtrækningen).
Der kan stemmes indtil d. 8.juli.

Jeg vil selvfølgelig prøve at holde øje med, om antallet af nye stemmer passer overens med hvem der skriver. Men da jeg ikke kan være helt sikker, fordi der også kan være andre der stemmer, bliver jeg nødt til at sige, at præmien kun bliver udløst hvis jeg vinder.
På den måde vil jeg forsøge at undgå folk bare skriver de har stemt for at få et lod, men uden at stemme på mig.

Men hvis jeg vinder vil der blive trukket lod om en præmie-pakke indeholdende følgende:

- Valgfrit gavekort på 2x200,- til gavekortet.dk (enten fra samme sted eller fra 2 forskellige steder – det bestemmer du)

- Bogen ”Baby på vej”

- GOSH effect powder

- Saltbar med tang (Havfruens sang) fra Badeanstalten

- Lækker proptrækker i sort

Jeg arbejder på at få flere ting i præmie-pakken. Der vil blive opdateret løbende, når/hvis der kommer flere ting til.

I tilfælde af at der er nogen der synes det er en forkert måde at få stemmer på, vil jeg sige at da jeg tilmeldte mig blev der skrevet, at så var det bare ud og samle stemmer, og det forsøger jeg så på. 
Desuden synes jeg selvfølgelig selv, at jeg har fortjent at vinde, da jeg er en af de få der rent faktisk har været kreativ, som der står i konkurrence-beskrivelsen.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Tvillingemor80

Tæller du dem med der har stemt ?

Anmeld

17. juni 2012

Frk.S

Tvillingemor90 skriver:

Tæller du dem med der har stemt ?

Det gør jeg selvfølgelig, hvis de ønsker at deltage. Og det antager jeg at du vil når du spørger.

Men husk at du kan få flere "lodder" i udtrækningen

Anmeld

17. juni 2012

Tvillingemor80

Frk.S skriver:

Det gør jeg selvfølgelig, hvis de ønsker at deltage. Og det antager jeg at du vil når du spørger.

Men husk at du kan få flere "lodder" i udtrækningen

Har fået manden til at stemme også

Anmeld

17. juni 2012

Kamulla

stemt

Anmeld

17. juni 2012

Frk.S

Tvillingemor90 skriver:

Har fået manden til at stemme også

Super! Så har du 2 lodder.

Anmeld

17. juni 2012

Frk.S

17. juni 2012

Frk.S

Husk at skrive her hvis i har stemt p mig, og vil være med i lodtrækningen.

Anmeld

17. juni 2012

Frk.S

17. juni 2012

MyBigWish

Jeg har lige stemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.