frugtbarheds prognose???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.895 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser

jeg har en app pp min telefon hvor jeg kan holde styr på mens osv.. den anden dag sidder min mand og jeg så og snakker om denne her app.. hvor er står at jeg har frugtbarhedsprognose nu  men er sku lidt i tvivl om hvad dette betyder ??

havde endelig regnet med at det var lige omkring ægløsning jeg kunne blive gravid.. men min mand mener at det er i denne frugtbarhedsprognose jeg kan blive gravide hvad mener i ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Hej tøser

jeg har en app pp min telefon hvor jeg kan holde styr på mens osv.. den anden dag sidder min mand og jeg så og snakker om denne her app.. hvor er står at jeg har frugtbarhedsprognose nu  men er sku lidt i tvivl om hvad dette betyder ??

havde endelig regnet med at det var lige omkring ægløsning jeg kunne blive gravid.. men min mand mener at det er i denne frugtbarhedsprognose jeg kan blive gravide hvad mener i ? 

Ikke noget under, at folk ikke kan blive gravide, hvis de ligger og knalder efter en app 

Nej, spøg til side - du kan kun blive gravid i forbindelse med en ægløsning, der skal et æg og en sædcelle til at skabe et fosteranlæg, så uanset om din app siger, at du har frugtbarhedsprognose!?, så ændrer det ikke ved din egen cyklus, som ikke altid passer ind i et computerprogram med standardprognoser.

Du kan som udgangpunkt sige, at du har ægløsning 14 dage før forventet menstruation - men igen, så kan den falde på 12. dagen eller på 16. dagen eller 22. dagen for den sags skyld, så gør dig selv den tjeneste og brug manuelle udregninger/notere symptomer og evt. ægløsningsteste, så er du rigtigt godt på vej.

Held og lykke. 

Anmeld

17. juni 2012

SS82

Må jeg spørge hvilken app det er du bruger

Anmeld

17. juni 2012

modesty

Øhm... altså ordet prognose betyder jo en beregning på et eller andet - f.eks en beregning på hvor store chancerne er for at blive gravid på et bestemt tidspunkt.

F.eks "vejrprognosen siger at der er 20% chance for regn i dag."

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Slott skriver:

Må jeg spørge hvilken app det er du bruger

jeg bruger app der hedder woman log pro

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Øhm... altså ordet prognose betyder jo en beregning på et eller andet - f.eks en beregning på hvor store chancerne er for at blive gravid på et bestemt tidspunkt.

F.eks "vejrprognosen siger at der er 20% chance for regn i dag."

1000 tak for dit svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.