øv øv og atter øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Anonym trådstarter

i morges da min kæreste og jeg kom hjem fra nat arbejd.

Stod der en ulykkelig kat på taget til vores opgang og prøvede at komme ind i sit hjem - vinduet var lukket og ved at det er den vej de plejer at lukke ham ind.. Nå men, katten er driv våd fordi den ikke kan komme ned fra taget og det har bare regnet i stride strømme.

så, min kæreste som er noget af det mest dyreglade menneske, hopper op på taget, tager katten som kommer ned i favnen på mig, og den slikkede og spandt og var super glad for at være på fast grund igen.

MEN... da min kæreste så skal ned igen, vil han først hoppe over på den anden side hvor der står et hegn for, men siger at det synes jeg ik han skal gøre.. så han lader vær og kaster sig ned på røven og vender rundt for at kunne få fat med hænderne.. på tagets kant, og idet han gør det, glider han og falder 3-4 meter ned, og lander forkert på sin fod.

først så griner han, og jeg spørg om han er ok og 'jaja selvfølgelig er jeg det' indtil vi kom ind i opgangen, så kunne han pludselig ingenting med hans fod. Men så stædig han er siger han at det bare er slaget og vi går i seng.. da vi vågner igen og skal til at på arbejd er hans bag hæl og op af mod knæet blå-sort (ved akildesenen) og han kan ingenting og må humpe rundt indtil jeg finder krykkerne..

nu sidder han så på skadestuen mens jeg er på arbejd, og det har allerede nu sagt at han måske har flækket noget eller mere af sin akildesene, og muligvis brækket noget..

FUCK!

jeg vil egentlig ikke noget med indlægget bare af med lidt frustation
og sige at ; pas på jeres mænd når de vil redde dyr, de kan sq komme slemt til skade

så..... det er simpelthen hvad man får ud af at være dyrnes helt xD

god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

morbibi

Fuck noget lort. Håber og krydser fingre for, at det ikke er så slemt, som jeg desværre tror det er. Kram herfra

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Fuck noget lort. Håber og krydser fingre for, at det ikke er så slemt, som jeg desværre tror det er. Kram herfra

tusind tak, håber de krydsede fingre hjælper

Anmeld

17. juni 2012

B&J

håber ikke det er noget slemt..... men super sødt af ham at få katten ned

Anmeld

17. juni 2012

Janni.

Puha det lyder grimt,  for det bedste. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.