Jeg er stadig røgfri.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Plysbjørnen

An&Jo skriver:

Jeg har nu været røgfri i 5 dage og ca 3 timer..

Det er en god følelse, og jeg har aldrig holdt den så længe før, og så er det ovenikøbet lykkedes mig at smide dem væk i den mest stressede periode jeg har, nemlig min eksamensperiode..

Sidder faktisk og forbereder mig lige nu, jeg skal op imorgen tidlig kl 9 i privatøkonomi, og føler mig en smuuule stresset over det, men det gør jeg altid..

Super... Kan du klare det kan klare alt ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
An&Jo skriver:

Det er en god følelse, og jeg har aldrig holdt den så længe før, og så er det ovenikøbet lykkedes mig at smide dem væk i den mest stressede periode jeg har, nemlig min eksamensperiode..

Sidder faktisk og forbereder mig lige nu, jeg skal op imorgen tidlig kl 9 i privatøkonomi, og føler mig en smuuule stresset over det, men det gør jeg altid..

Flot

Det må være skønt at blive røgfri (siger jeg, der absolut ingen intentioner har om at blive det foreløbigt )

Anmeld

17. juni 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

Virkelig godt gået

Anmeld

17. juni 2012

Ayasmor

Det er simpelthen så sejt gået Hold ved, og du kommer til at være endnu gladere for det jo længere tid der går. Hilsen Sara, X-ryger på 5. år

Anmeld

17. juni 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Hvor er du god!!!

tak..

Anmeld

17. juni 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

SUPER SUPER GODT GÅET !!!!!  

Kan du sagtens være stolf af .. 

takker, er også ret stolt..

Anmeld

17. juni 2012

An&Jo

Janni. skriver:

Skide fedt! 

jaa..

Anmeld

17. juni 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Så er det bare med at holde det han skulle jo nødig slippe afsted med ikke at skulle give dig en lille præmie

bare rolig, jeg skal nok få min præmie..

Anmeld

17. juni 2012

An&Jo

B&J skriver:

SÅDAN HVOR ER DU BARE SEJ

takker..

Anmeld

17. juni 2012

An&Jo

Monica P skriver:

Godt gået :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.