ferie til Rhodos med Emil på 15mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Nanastep

hej allesammen.
jeg har et spørgsmål.
vi tager til rhodos om 13dage, bare mig min kæreste og vores
skønne søn .

hvad fik i tiden til at gå med i flyet med baby på 15mdr.
vi flyver kl 7 om morgen så håber selvfølgelig at han
falder i søvn,Meeeen jeg tvivler med det krudt han har
i røven

kom gerne med nogen ideer og jeres erfaringer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Nanastep

17. juni 2012

Holbæktrunten

Nanastep skriver:

hej allesammen.
jeg har et spørgsmål.
vi tager til rhodos om 13dage, bare mig min kæreste og vores
skønne søn .

hvad fik i tiden til at gå med i flyet med baby på 15mdr.
vi flyver kl 7 om morgen så håber selvfølgelig at han
falder i søvn,Meeeen jeg tvivler med det krudt han har
i røven

kom gerne med nogen ideer og jeres erfaringer ?

Vi var afstd med noah på 9 mdr for et par uger siden - også til rhodos... Han sov lidt af vejen, og ellers havde jeg været i 10ér butikken og købe nyt og spændende legetøj...

Det der virkede allerbedst var dog at vi fik fedtet os ind hos de andre passagerer, og så var han ellers fint underholdt af nye spændende menneske og deres dippedutter de fandt frem fra gemmerne 

Min erfaring er at hvis man selv er åben og glad, tør folk godt snakke til en, og man kan jo se hvordan det kribler i fingrene på mange for at få lov at sludre med små børn - de tør bare sjældent, hvis man selv sidder og bliver stresset over et hysterisk barn...

Kræver selvfølgelig mn har et barn der synes nye mennesker er interessandte 

Anmeld

18. juni 2012

Nanastep

Holbæktrunten skriver:

Vi var afstd med noah på 9 mdr for et par uger siden - også til rhodos... Han sov lidt af vejen, og ellers havde jeg været i 10ér butikken og købe nyt og spændende legetøj...

Det der virkede allerbedst var dog at vi fik fedtet os ind hos de andre passagerer, og så var han ellers fint underholdt af nye spændende menneske og deres dippedutter de fandt frem fra gemmerne 

Min erfaring er at hvis man selv er åben og glad, tør folk godt snakke til en, og man kan jo se hvordan det kribler i fingrene på mange for at få lov at sludre med små børn - de tør bare sjældent, hvis man selv sidder og bliver stresset over et hysterisk barn...

Kræver selvfølgelig mn har et barn der synes nye mennesker er interessandte 

okay, kunne være jeg skulle finde noget nyt og spændene legetøj. hvor lang tid fløj i er det ikke omkring 3 1/2 time?.
jeg har aldrig fløjet før så jeg er samtidig pisse nervøs, men ville jo ikke have lillemanden også bliver det .

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Jeg var selv afsted med min søn og min mor sidste sommer. Der var han omkring 10 mdr. Jeg var Så nersvøs for hvordan han ville tage det hele da han var "noget af en mundfuld" (læs: hys barn)

Men det gik Så godt og alle var meget hjælpsomme og forstående. Han tog det så flot! Han var slet ikke sur eller noget og han sov næsten under hele turen.

Gode råd: Sørg for legetøj (noget han vil sys er spændende evt. noget helt nyt) Små snakcs: frugt, rosiner osv. sådan noget som kan tage lang tid at spise...

Og så ellers bare NYD det.... Vær i NUET ... og hyg jer *S*

God tur!!!!

Anmeld

18. juni 2012

Holbæktrunten

Nanastep skriver:

okay, kunne være jeg skulle finde noget nyt og spændene legetøj. hvor lang tid fløj i er det ikke omkring 3 1/2 time?.
jeg har aldrig fløjet før så jeg er samtidig pisse nervøs, men ville jo ikke have lillemanden også bliver det .

Uh, kan jeg dårligt huske, men ja deromkring mener jeg

Anmeld

18. juni 2012

3rollinger

Udover nyt legetoej og mad, som de andre allerede har sagt, saa taenk meget over ikke at blive nervoes selv naar/hvis dit barn graeder. Mine boern graeder som regel hoejst lige foer de falder i soevn 

Jeg giver ogsaa gerne mine boern lov til at kravle lidt paa gulvet, frem og tilbage paa gangene. Er selvfoelgelig opmaerksom paa om der kommer folk gaaende, men hvis det er et aktivt barn, kan han maaske godt faa brug for det. Ellers staar jeg mellem toiletterne hvor man ikke genere saa meget og saa kan de ogsaa bevaege sig lidt. 

Stewardesserne har gerne puder (kommer an paa hvilket selskab) saa dem kan du bede om, saa han ligger bedre hvis han sover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.