Når man tester falsk positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.131 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger,

Er anonym da jeg er et "kendt" ansigt herinde. Har igennem det sidste stykke tid gerne ville være gravid igen. Er idag gået 17 dage over men negative tests har banet vejen for mig igennem hele perioden. ØV!

Jeg tager endnu en test igår aftes og den viser efter et stykke tid negativ som forventet. Jeg glemmer den på håndvasken og går i seng. 

Til morgen ser den så sådan her ud 

Nu vil nogle måske spørge hvorfor jeg ikke har været ved lægen og få taget blodprøve. Det har jeg ikke fordi jeg hele tiden har været sikker på at menstruationen var forsinket. 

Men nu er jeg faktisk i tvivl. 

Så hjælp lige en kvinde i nød  Andre der har prøvet at den var "god nok"... eller er det helt hen i vejret? Jeg synes jo selv den er RET lyserød i teststregen, men er også godt klar over at resultater aflæst forsent kan være falske.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

aarhusmor

Valmed kan du slet ikke stole på efter de 5 min. som også står i pakken. Det er normalt at gå over tiden uden at der er noget. Desværre. Kender det alt for godt.

Anmeld

17. juni 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Hej piger,

Er anonym da jeg er et "kendt" ansigt herinde. Har igennem det sidste stykke tid gerne ville være gravid igen. Er idag gået 17 dage over men negative tests har banet vejen for mig igennem hele perioden. ØV!

Jeg tager endnu en test igår aftes og den viser efter et stykke tid negativ som forventet. Jeg glemmer den på håndvasken og går i seng. 

Til morgen ser den så sådan her ud 

Nu vil nogle måske spørge hvorfor jeg ikke har været ved lægen og få taget blodprøve. Det har jeg ikke fordi jeg hele tiden har været sikker på at menstruationen var forsinket. 

Men nu er jeg faktisk i tvivl. 

Så hjælp lige en kvinde i nød  Andre der har prøvet at den var "god nok"... eller er det helt hen i vejret? Jeg synes jo selv den er RET lyserød i teststregen, men er også godt klar over at resultater aflæst forsent kan være falske.... 

Den er ugyldig når den har ligget så længe - det er derfor man kun må stole på resultatet inden for det tidsrum der står på pakken.

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Den er ugyldig når den har ligget så længe - det er derfor man kun må stole på resultatet inden for det tidsrum der står på pakken.

Meget muligt - som jeg også skrev! Det er jeg klar over. 

Har taget endnu en... Og den kom der også to streger på... 

Indenfor tidsrummet. 

Anmeld

17. juni 2012

norenberg

Jeg havde 3 lignende udenfor test tiden....og var ikke gravid....men hvus du har taget en med to streger indenfor tiden vil jeg da mene den gid nok....

Anmeld

17. juni 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Indenfor tidsrummet. 

Jamen så giver det jo sig selv 

Anmeld

17. juni 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

Indenfor tidsrummet. 

Jamen TILLYKKE Så er den jo god nok Afsted til lægen med dig!!!

Mvh Carina

/ Taco78 

Anmeld

17. juni 2012

MorDk

Har altid testet med de der VALMED. Og har aldrig oplevet en falsk positiv test. Har også været ude og tjekke i skraldespanden efterfølgende nemlig. Og der var ikke nogen streg nr.2

Hvad pokker er det der gør stregen kommer så? Det forstå jeg ikke?

Det er jo HCG der får stregen frem ikke?

Anmeld

17. juni 2012

Laulund87

17. juni 2012

nielsen80

Har selv prøvet det med valmed en enkelt gang..noget med at overskudsfarven kan ligge sig i teststregen efter tiden er gået.

MEN hvis du nu har taget en, hvor stregen kom indenfor tiden, jamen så er den jo god nok. Kæmpe tillykke!!!!! Og hold os lige opdateret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.