Hvilken som helst skole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Solstrålebørn

Jaaa det er så mig igen.... !!!

Kan jeg f.eks godt søge ind på andre sosu skoler i andre kommuner - Hvis jeg ikke kommer ind på den jeg venter svar fra lige nu... ? 

Eller skal man holde sig til den kommune man bor i? 

Ja det er sikkert et mærkeligt spørgsmål!! Orker ikke høre noget nedladende... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Maja_4000

Altså , i min kommune er der ingen sosu-skoler .. Så det vil jeg da tro .. Hvad skal vi andre ellers gøre ?

Anmeld

17. juni 2012

Plysbjørnen

Jaaa det er så mig igen.... !!!

Kan jeg f.eks godt søge ind på andre sosu skoler i andre kommuner - Hvis jeg ikke kommer ind på den jeg venter svar fra lige nu... ? 

Eller skal man holde sig til den kommune man bor i? 

Ja det er sikkert et mærkeligt spørgsmål!! Orker ikke høre noget nedladende... 

Ja det kan du sagtens, altså søge ind på andre

Anmeld

17. juni 2012

Solstrålebørn

Maja_4000 skriver:

Altså , i min kommune er der ingen sosu-skoler .. Så det vil jeg da tro .. Hvad skal vi andre ellers gøre ?

Ja det er jo det... men hvis kommunen har sosu skole om man så skal holde sig til den hver gang man skal søge eller om man må søge ind på andre, det der ligger tæt på min kommune af sosu skoler er Herning og Skive...

Anmeld

17. juni 2012

Maja_4000

Solstrålebørn skriver:

Ja det er jo det... men hvis kommunen har sosu skole om man så skal holde sig til den hver gang man skal søge eller om man må søge ind på andre, det der ligger tæt på min kommune af sosu skoler er Herning og Skive...

Det tror jeg altså ikke der er regler om Man må jo også gå i gymnasium hvor man vil .. De fleste vælger vel bare den skole som er tættest på

Anmeld

17. juni 2012

Solstrålebørn

Aniteb skriver:

Ja det kan du sagtens, altså søge ind på andre

Tak for svaret... har nemlig hørt der er maaaaaaange som har søgt ind i min kommune her til september... bliver lidt nervøs, for vejlederen lovede mig en plads til september da der ikke var ret mange ansøger.. de måtte sortere mange fra denne gange... så håber virkelig jeg er optaget eftersom vejlederen lovede en plads...

Anmeld

17. juni 2012

Solstrålebørn

Maja_4000 skriver:

Det tror jeg altså ikke der er regler om Man må jo også gå i gymnasium hvor man vil .. De fleste vælger vel bare den skole som er tættest på

Ja Okey, kunne godt være der var... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.