Er anonym fordi min veninde har profil herinde. Hun bruger den vist ikke, men bare for en sikkerheds skyld

Jeg har en nær veninde, der lige har født en fin lille pige. Jeg skal se den nybagte familie på fredag og glæder mig meget. Jeg har allerede givet hende en del gaver til den lille, da vi holdt babyshower for hende, men vil gerne give hende noget på fredag. Jeg tænkte så, at jeg ville lave noget til hende og kæresten, nu den lille har fået gaver. Jeg ved, at hun ville have bagt brød og kage til fryseren, det havde hun store planer om, da jeg havde hende på besøg da hun var 37+3. Men så fødte hun sørme næste morgen, 37+4, så hun nåede aldrig at bage eller noget som helst.
Så jeg havde tænkt mig at lave en kurv med noget hjemmebag til de nybagte forældre. Nogle lækre boller, nogle lækre muffins. Måske også nogle madmuffins?
Men har i gode idéer til hvad jeg kan komme i? Det skal helst være sådan noget hjemmebag og den slags, jeg har ikke råd til at gå ud og købe gavekort til massage eller den slags. Og har i evt. nogle gode opskrifter på boller og muffins? Bollerne skal være sunde grovboller, for det var det hun ville have bagt selv. Muffins tænkte jeg nogle forskellige slags, gerne nogle lækre svampede nogle. Opskrifter??
Og synes i overhovedet det lyder som en god gave? Ville i blive glade for det hvis det var jer?
Anmeld