Andre som snart har prøvet at blive gravid et år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

SRP

Jeg synes virkelig det er ved at være opslidende. Vi nærmer os snart et års forsøg uden en eneste positiv test undervejs. Jeg har været i behandling med pergotime 4 mdr. pga pco.. Jeg er så bange for det aldrig skal lykkes os. Jeg har som jeg skrev i en tidligere tråd testet negativ i dag 3+4 efter vores første IUI d. 6. juni Hvorfor lykkes det ikke?! Jeg forstår ikke hvad der går galt. Jeg har også fin passage og alt er i top hos kæresten.. Øv jeg håber på testen bliver positiv om 3 dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

ønskebørn74

SRP skriver:

Jeg synes virkelig det er ved at være opslidende. Vi nærmer os snart et års forsøg uden en eneste positiv test undervejs. Jeg har været i behandling med pergotime 4 mdr. pga pco.. Jeg er så bange for det aldrig skal lykkes os. Jeg har som jeg skrev i en tidligere tråd testet negativ i dag 3+4 efter vores første IUI d. 6. juni Hvorfor lykkes det ikke?! Jeg forstår ikke hvad der går galt. Jeg har også fin passage og alt er i top hos kæresten.. Øv jeg håber på testen bliver positiv om 3 dage...

jeg er endelig gravid.. men vi har kæmpet i 10½år..

med testdag!!!..

Anmeld

17. juni 2012

BigHope13

Vi har prøvet i halvandet åt nu og jeg har også pco men kæresten fungere heldigvis optimalt.
Vi skal dog først starte rigtig i behandling til september pga vægt. Har dog været tilknyttet en gyn siden august sidste år.

Ja det er total opslidende nogle dage går på bare at tude og tæ ke hvorfor sker det her for mig? Hvorfor må vi ikke få lov at være fantastiske forældre? Og hvorfor dit og dat.
Håber på vi begge og alle andre barnløse snart må få deres drømme opfyldt

Anmeld

17. juni 2012

babymus77

Prøvede også et år, og da jeg begyndte at tænke hmm er der mon noget galt, så lykkedes det!!!:-) Så det skal nok ske for jer;-) Krydser.....

Anmeld

17. juni 2012

metski83

Vi har prøvet halvandet år nu, og er også på Pergotime. Dette er min tredje måned på det.

Jeg kender så meget den følelse, bliver man nogensinde gravid.

Håber du får en positiv test om nogle dage, det kan jo sagtens lade sig gøre endnu.

Anmeld

17. juni 2012

Musse21

SRP skriver:

Vi har prøvet i 3 år nu og har lige været igennem første IUI Og venter svar nærste uge.

Jeg fejler intet men kæresten har lidt nedsat sædkvalitet

Anmeld

17. juni 2012

SRP

ønskebarn74 skriver:

jeg er endelig gravid.. men vi har kæmpet i 10½år..

med testdag!!!..

Synes det er så fantastisk det er lykkes jer efter 10 års kamp Det er en smuk historie. Var I længe i behandling  eller prøvede I selv mange år?

Anmeld

17. juni 2012

come2

SRP skriver:

Vi har prøvet 2 år uden held.

Anmeld

17. juni 2012

ønskebørn74

SRP skriver:

Synes det er så fantastisk det er lykkes jer efter 10 års kamp Det er en smuk historie. Var I længe i behandling  eller prøvede I selv mange år?

Begge dele.. har været igennem 2 behandlingsforløb og også prøvet naturligt... Har undervejs mistet en del gange, så nerverne sidder ude på tøjet..

for at den snart er der hos jer!!!

Anmeld

17. juni 2012

SRP

ønskebarn74 skriver:

Begge dele.. har været igennem 2 behandlingsforløb og også prøvet naturligt... Har undervejs mistet en del gange, så nerverne sidder ude på tøjet..

for at den snart er der hos jer!!!

Det forstår jeg godt Men den er der denne gang - det skal den! Håber du får en fantastisk graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.