så er det idag!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

tarkoflen

Hvor bliver det bare spændende for jer! Og hvor synes jeg bare det er fantastisk, at du kan glæde dig så meget på din datters vegne til trods for, at han har været fraværende i så mange år! Det er skisme ikke alle der formår at begrave stridsøksen og bare glæde sig over, at din datter får den gave, at få sin far i sit liv igen!

Og det lyder da også til, at far virkelig lægger sig i selen, og gerne vil gøre dagen god, når han endda ringer og spørger, om han må købe en gave til hende! Det er god stil synes jeg.

Rigtig meget held og lykke med det, jeg håber l får en fantastisk dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

sandramor

tarkoflen skriver:

Hvor bliver det bare spændende for jer! Og hvor synes jeg bare det er fantastisk, at du kan glæde dig så meget på din datters vegne til trods for, at han har været fraværende i så mange år! Det er skisme ikke alle der formår at begrave stridsøksen og bare glæde sig over, at din datter får den gave, at få sin far i sit liv igen!

Og det lyder da også til, at far virkelig lægger sig i selen, og gerne vil gøre dagen god, når han endda ringer og spørger, om han må købe en gave til hende! Det er god stil synes jeg.

Rigtig meget held og lykke med det, jeg håber l får en fantastisk dag

De første år han ikke var der for hende var jeg vidst en sur bitter kvinde ingen tvivl om det hi hi..
Men ja det har jeg lagt bag mig og kan se hvor meget min datter mangler og savner en far i sit liv og har jeg muligheder for at give hende det hun tit mangler allermest så gør jeg gerne det

Og ja han er jo også selv blevet 6 år ældre og det virker meget som om han er helt klar til opgaven.. Og vi er blevet enige om at for deres begges skyld kommer det til at gå virkelig stille og rolig så de begge to kan følge med

Og mange tak håber også det blir en skøn dag

Anmeld

17. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Åh hvor dejligt for hende!

Håber der kommer on positiv opdatering senere!

Anmeld

17. juni 2012

tarkoflen

sandramor skriver:

De første år han ikke var der for hende var jeg vidst en sur bitter kvinde ingen tvivl om det hi hi..
Men ja det har jeg lagt bag mig og kan se hvor meget min datter mangler og savner en far i sit liv og har jeg muligheder for at give hende det hun tit mangler allermest så gør jeg gerne det

Og ja han er jo også selv blevet 6 år ældre og det virker meget som om han er helt klar til opgaven.. Og vi er blevet enige om at for deres begges skyld kommer det til at gå virkelig stille og rolig så de begge to kan følge med

Og mange tak håber også det blir en skøn dag

Jeg synes det er nogle rigtig gode tanker du gør dig!

Og som du selv skriver, så er han blevet 6 år ældre, og det er måske bedre, at han nu vil det 100% end at hun havde en far hele tiden, som hun aldrig kunne regne med!

Jeg kan godt forstå, du var en bitter kvinde til at starte med, det havde jeg også været, men så er det jo også bare endnu mere sejt, at du kan sætte dig ud over det nu

Anmeld

17. juni 2012

sandramor

tarkoflen skriver:

Jeg synes det er nogle rigtig gode tanker du gør dig!

Og som du selv skriver, så er han blevet 6 år ældre, og det er måske bedre, at han nu vil det 100% end at hun havde en far hele tiden, som hun aldrig kunne regne med!

Jeg kan godt forstå, du var en bitter kvinde til at starte med, det havde jeg også været, men så er det jo også bare endnu mere sejt, at du kan sætte dig ud over det nu

Ja jeg sys også det er rigtig dejligt for hende

Opdatering kommer der helt sikkert og forhåbentlig en god en af slagsen

Anmeld

17. juni 2012

Savannah

Hvor er det dog fantastisk og hvor er du dog en fantastisk mor!!! Flere som dig, tak

Anmeld

17. juni 2012

Muffin_girl

sandramor skriver:

Hej hej piger..

Sikke en stor dag der venter forude for min datter på 7...
Idag kommer hendes far og besøger hende for første gang i 6 år!!!
Jeg er simpelthen så spændt på deres vejne..
Håber virkelig for dem at det kommer til at gå godt!!
Han ringede igår og spurgte om han måtte købe noget my little pony til hende og selvfølgelig må han det

Yasmin er allerede helt rastløs og glæder sig bare så meget

Kryds fingre for os idag piger.. Kommer med update senere

Ihhhh hvor spændende ...  

Jeg har ikk selv haft kontakt med min mor.. Så jeg kan sagtens forstå at din datter glæder sig helt vildt.. Glæder mig til at høre din update ..  

Anmeld

17. juni 2012

sandramor

Sally-Slingshot skriver:

Hvor er det dog fantastisk og hvor er du dog en fantastisk mor!!! Flere som dig, tak

Årh mange 1000 tak

hi hi jeg tror sku jeg er mere nervøs end hun er hi hi

Anmeld

17. juni 2012

Kamulla

HOLD da op... har han holdt sig væk i 6 år??? har han selv kontaktet jer eller????

Håber dagen går godt.. Hilsen Camilla der har Noah der ikke ser sin far og har aldrig gjort det

Anmeld

17. juni 2012

Janni.

Håber de får en fantastisk dag sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.