Det var dumt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

SRP

Hej piger..

Jeg tog en g-test i morges (er 3+4), men NEGATIV SELVFØLGELIG. Jeg ved godt, der nok er blevet spurgt om det før, men kan den nå at blive positiv om tre dage? Er der nogen, som har prøvet det? Er lidt ked af det lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

MorDk

Man skal aldrig teste før tid selvom det kan være meget svært!!!

MEN ja... det kan den sagtens... nogle kan faktisk først få et positivt resultat længere henne i graviditeten... så vent nogle dage endnu ... og ta' så en ny test. Held & Lykke...

Anmeld

17. juni 2012

Frøken J.

SRP skriver:

Hej piger..

Jeg tog en g-test i morges (er 3+4), men NEGATIV SELVFØLGELIG. Jeg ved godt, der nok er blevet spurgt om det før, men kan den nå at blive positiv om tre dage? Er der nogen, som har prøvet det? Er lidt ked af det lige nu

Den kan sagtens blive positiv :-) jeg testede negativ 3+ 6, men så positiv 4+ 3

Anmeld

17. juni 2012

Frk.S

Den kan sagtens nå at blive positiv - såfremt du ER gravid.

Du har jo testet ret tidligt, og det er langt fra alle der får et positivt reultat så tidligt. Nogle må endda vente til langt efter forventet mens.

Så vent nu til du evt. går over tid, og hvis du gør det, så prøv at teste igen.

Anmeld

17. juni 2012

chael

Ja da!! Ro på

De 2 første graviditeter testede jeg bare 2 og 1 dag inden test dag, med negativt resultat. Og på dagen for forventet mens, var de bragende positive.

3. Gang, vidste jeg det ikke og testede 5 dage over tid, med bragende positiv test

Så ro på, kærlig ment

*C

Anmeld

17. juni 2012

Camilla30

Ja den kan sagens ændre sig, men VENT NU en uges tid eller deromkring (ved godt det er svært!) men det er for din egen skyld, det belaster dig psyke unødigt, hvis du skal igennem flere tvivlsomme test - om en uges tid burde du kunne se det helt rigtige svar

Anmeld

17. juni 2012

DLM

Jeg må lige tilføje, ikke for at være træls eller noget, men jeg kunne først teste positiv 14 dage over tid... det kommer jo helt an på hvor hutigt hcg kommer rundt i kroppen.

Anmeld

17. juni 2012

DLM

Camilla30 skriver:

Ja den kan sagens ændre sig, men VENT NU en uges tid eller deromkring (ved godt det er svært!) men det er for din egen skyld, det belaster dig psyke unødigt, hvis du skal igennem flere tvivlsomme test - om en uges tid burde du kunne se det helt rigtige svar

Anmeld

17. juni 2012

Faith

SRP skriver:

Hej piger..

Ja det vil jeg da mene den kan.... Jeg testede positiv da jeg var 4+3 og der var den meget svagt positiv. Nogen kvinder producerer hcg senere end andre.

Pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.