Hvor længe før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Anonym trådstarter

Hvor længe går der fra i begynder at få menstruationssmerter, den typiske murren osv. Til i rent faktisk begynder at bløde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Christabelle

Ca 4-6 timer

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

OCa 4-6 timer

Okay.. Begynder at blive lidt paranoid. Er på dag 33 i min cyklus , haft de murrende menstruationssmerter i et par dage, men ingen mens. Og det var sådan jeg havde det, da jeg testede positiv med vores datter.. Men vi har brugt kondom..

Anmeld

17. juni 2012

Christabelle

Hmm ja lyder da lidt mystisk. Har du prøvet at teste?

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Ikke endnu.. Købere en senere..

Flere med erfaringer?

Anmeld

17. juni 2012

chael

Øhm, jeg havde også murren 3 og 5 dage over tid og troede hele tiden den var på vej. Men på den 5. Dag over tid, købte jeg en test. Og ja, nu har jeg min yngste på 8 mdr

Og vi havde også passet på. Så ikke for at skræmme dig, det kan jo sagtens være den er på vej. Gik 3 dage over i sidste cyklus, men det var pga stress.

Håber du får det resultat du ønsker dig, uanset hvad det er.

*C

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Øhm, jeg havde også murren 3 og 5 dage over tid og troede hele tiden den var på vej. Men på den 5. Dag over tid, købte jeg en test. Og ja, nu har jeg min yngste på 8 mdr

Og vi havde også passet på. Så ikke for at skræmme dig, det kan jo sagtens være den er på vej. Gik 3 dage over i sidste cyklus, men det var pga stress.

*C

Jamen det var PRÆCIS det samme her, da jeg var gravid med vores første Det er nemlig derfor jeg bliver pisse noia Blev ved med at tro den kom, men det gjorde den aldrig. Og har haft SÅ underlig en måned med nogle underlige smerter, pletblødning midt i måneden (ganske, ganske lidt), og havde nogle dage hvor jeg havde det skidt og kastede lidt op. Men jeg bliver ved at sige til mig selv, at vi jo har brugt kondom, og vi har ikke "stået af i roskilde" på noget tidspunkt. Men de er self. ikke hundrede procent sikre Min kæreste går over og køber morgenbrød og test om lidt, hvis den lokale Brugs sælger dem Så skal jeg nok lige opdatere..

Jeg skal ikke have en abort, hvis jeg er gravid. Det kan jeg simpelthen ikke. Det ville passe SÅ dårligt en, men så tager vi den med.. Alt kan lade sig gøre

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

*C

Den er negativ Okay, lidt flovt, men bliver faktisk en smule skuffet

Anmeld

17. juni 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hvor længe går der fra i begynder at få menstruationssmerter, den typiske murren osv. Til i rent faktisk begynder at bløde?

Forskelligt. Nogen gange 2-3 dage. Nogen gange et par timer.. 

Umuligt at blive klog på det der... 

Anmeld

17. juni 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Den er negativ Okay, lidt flovt, men bliver faktisk en smule skuffet

Kender det! Magien omkring graviditet trækker i en, men fornuft er nu også en god ting at have i behold!

God dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.