Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
en jeg forelskede mig for nogle år siden har lige skrevet at hun kunne lide mig og har kunne det lige siden! Jeg vidste ikke det var gengældt! Jeg er helt varm indeni
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihhh hvor fedt.... Så er det bare at springe på hende.
Feeedt
Hvor er det dejligt for dig...
Skriver stadig med hende. Hvor er jeg glad
Jeg har mand og børn nu men det ændre ikke på hvor skønt det er at vide at hun kunne lide mig!
Anonym skriver: Skriver stadig med hende. Hvor er jeg glad Jeg har mand og børn nu men det ændre ikke på hvor skønt det er at vide at hun kunne lide mig!
Nu skal jeg forstå det rigtigt.. Er du biseksuel ?
Nu bliver jeg måske lidt træls, og slår skår i glæden.
Men skriver du med en anden, selvom du har en mand. Det syntes jeg faktisk ikke er okay.. Syntes lidt det viser at du mangler bekræftigelse.. Uden at kende dig, og din historie..
Hmmm... Måske noget du skulle have skrevet i startindlægget... Hehe... Det var da noget af en downer at få efter man blev sådan helt "Nårh hvor sødt"
Men hvis det bare er den der "dejligt at vide hun kunne lide mig" følelse, jamen så er det i min verden ok, men hvis du har tænkt dig at handle på det, synes jeg at du skal overveje det et par gange igen... Men hvis du er ligeglad med min mening ja så bare smid den ud...
Synes dog du skylder din mand og børn det
Muhmi skriver: Hmmm... Måske noget du skulle have skrevet i startindlægget... Hehe... Det var da noget af en downer at få efter man blev sådan helt "Nårh hvor sødt" Men hvis det bare er den der "dejligt at vide hun kunne lide mig" følelse, jamen så er det i min verden ok, men hvis du har tænkt dig at handle på det, synes jeg at du skal overveje det et par gange igen... Men hvis du er ligeglad med min mening ja så bare smid den ud... Synes dog du skylder din mand og børn det
ENIG !!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128