Hun kan lide mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Anonym trådstarter

en jeg forelskede mig for nogle år siden har lige skrevet at hun kunne lide mig og har kunne det lige siden! Jeg vidste ikke det var gengældt! Jeg er helt varm indeni 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

twinny

Ihhh hvor fedt.... Så er det bare at springe på hende.

Anmeld

17. juni 2012

Muffin_girl

Feeedt 

Anmeld

17. juni 2012

Dot D

17. juni 2012

Solstrålebørn

Hvor er det dejligt for dig... 

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Skriver stadig med hende. Hvor er jeg glad 

Jeg har mand og børn nu men det ændre ikke på hvor skønt det er at vide at hun kunne lide mig! 

Anmeld

17. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg har mand og børn nu men det ændre ikke på hvor skønt det er at vide at hun kunne lide mig! 

Nu skal jeg forstå det rigtigt.. Er du biseksuel  ? 

Nu bliver jeg måske lidt træls, og slår skår i glæden. 

Men skriver du med en anden, selvom du har en mand. Det syntes jeg faktisk ikke er okay.. Syntes lidt det viser at du mangler bekræftigelse.. Uden at kende dig, og din historie.. 

Anmeld

17. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Hmmm... Måske noget du skulle have skrevet i startindlægget... Hehe... Det var da noget af en downer at få efter man blev sådan helt "Nårh hvor sødt"

Men hvis det bare er den der "dejligt at vide hun kunne lide mig" følelse, jamen så er det i min verden ok, men hvis du har tænkt dig at handle på det, synes jeg at du skal overveje det et par gange igen... Men hvis du er ligeglad med min mening ja så bare smid den ud...

Synes dog du skylder din mand og børn det

Anmeld

17. juni 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Hmmm... Måske noget du skulle have skrevet i startindlægget... Hehe... Det var da noget af en downer at få efter man blev sådan helt "Nårh hvor sødt"

Men hvis det bare er den der "dejligt at vide hun kunne lide mig" følelse, jamen så er det i min verden ok, men hvis du har tænkt dig at handle på det, synes jeg at du skal overveje det et par gange igen... Men hvis du er ligeglad med min mening ja så bare smid den ud...

ENIG !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.