F*CK hvor pinligt !! Min weekend bommert i kiosken !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2012

Muffin_girl

Ja jeg skulle ned i Netkiosken og købe slik.. 

Og har ikke sat hår idag, render bare rundt med sådan en puddel på hovedet.. 

Lille knickers, og kærestens sweatshirt, en stroptrøje og lyserøde klipklapper.. Totalt sexy  

Og tænker så at jeg kan da sagtens smutte derned.. Det er i vores bygning, så der kommer da ingen man kender.. 

Og så i det jeg er igang med at fylde en kæmpe pose slik.. Så åbner døren, og ind kommer en fyr jeg gik på tjenerskolen med.. Og han snakker snakker og snakker.. OG jeg tænker bare at her står jeg som UGLY BETTY !! Så prøver alt for at slippe fri.. OG endelig slipper jeg .. 

Men nu har jeg da lært lektien, aldrig gå i Netkiosken, som UGLY BETTY!!! 

Godt ham derhjemme er ligeglad med at jeg er ugly, men det var altså lidt pinligt.. 

DAGENS BOMMERT HERFRA !! 

God weekend ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
AalborgPigen skriver:

Lille knickers, og kærestens sweatshirt, en stroptrøje og lyserøde klipklapper.. Totalt sexy  

Og tænker så at jeg kan da sagtens smutte derned.. Det er i vores bygning, så der kommer da ingen man kender.. 

Og så i det jeg er igang med at fylde en kæmpe pose slik.. Så åbner døren, og ind kommer en fyr jeg gik på tjenerskolen med.. Og han snakker snakker og snakker.. OG jeg tænker bare at her står jeg som UGLY BETTY !! Så prøver alt for at slippe fri.. OG endelig slipper jeg .. 

Godt ham derhjemme er ligeglad med at jeg er ugly, men det var altså lidt pinligt.. 

DAGENS BOMMERT HERFRA !! 

God weekend ... 

Det er altid de dage, man ligner noget, katten har slæbt ind, at man render ind i nogen, man kender

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

PT skriver:

Det er altid de dage, man ligner noget, katten har slæbt ind, at man render ind i nogen, man kender

Ja for pokker.. TYPISK siger jeg bare  

Anmeld

16. juni 2012

twinny

Puhhha hvor man kender det.

Og áltid når man er lækker og dullet op til kamp, så kommer der ingen  man kender.

Anmeld

16. juni 2012

ønskebørn74

AalborgPigen skriver:

DAGENS BOMMERT HERFRA !! 

God weekend ... 

min var værre den anden dag..

bøjede mig ned til nederste hylde i supermarkedet...

og slog en ukontrolleret kæmpe prut...

rejser mig op...

og der står lækre BO en af ekserne...

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

ønskebarn74 skriver:

min var værre den anden dag..

bøjede mig ned til nederste hylde i supermarkedet...

og slog en ukontrolleret kæmpe prut...

rejser mig op...

og der står lækre BO en af ekserne...

Hihihihi hvor pinligt 

Anmeld

16. juni 2012

Solstrålebørn

AalborgPigen skriver:

DAGENS BOMMERT HERFRA !! 

God weekend ... 

Hæhæ, hvad havde du gjort hvis han opdagede det var dig? 

Anmeld

16. juni 2012

ønskebørn74

AalborgPigen skriver:

Hihihihi hvor pinligt 

Jep..

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

Solstrålebørn skriver:

Hæhæ, hvad havde du gjort hvis han opdagede det var dig? 

Han så jo netop at det var mig .. !!!

Og derfor snakkede han bare.. Og der stod jeg med min karklud af en frisure på hovedet.. PINLIGT !!! 

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

Puhhha hvor man kender det.

Og áltid når man er lækker og dullet op til kamp, så kommer der ingen  man kender.

Lige præcis.. Sådan er det altid.. !!

Og det værste er at jeg ikke har set ham i 4-5 år.. Siden jeg afsluttede .. Og så er jeg gået fra dåse til bums .. Ej ... Men pinligt var det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.