Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KATVIG LAGERSALG ONSDAG D. 13/1 KL. 10-20.
Katvig holder en række lukkede lagersalg, hvoraf ét af dem bliver for medlemmer af Børn i byen klubben. Der bliver ikke et åbent lagersalg for alle.
Læs mere om udvalget m.m. her
bibtatiana skriver: KATVIG LAGERSALG ONSDAG D. 13/1 KL. 10-20. Katvig holder en række lukkede lagersalg, hvoraf ét af dem bliver for medlemmer af Børn i byen klubben. Der bliver ikke et åbent lagersalg for alle. Læs mere om udvalget m.m. her
Der står i holder en række lukkede lagersalg. Hvem holder de ellers lagersalg for? Altså udover for medlemmer af børn i byen?
Mumto3 skriver: Der står i holder en række lukkede lagersalg. Hvem holder de ellers lagersalg for? Altså udover for medlemmer af børn i byen?
Hej! De afholdte lagersalget samme dag for deres kunder og samarbejdspartnere. Jeg har desværre ikke mere info.
bibtatiana skriver: Hej! De afholdte lagersalget samme dag for deres kunder og samarbejdspartnere. Jeg har desværre ikke mere info.
kunder??? Er det så forhandlere? altså folk der ejer butikker der sælger katvig eller hvem er det? Ja undskyld jeg spørger jeg er bare nysgerrig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128