Katvig lagersalg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.805 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. april 2009

Mumto3

Er der nogen der ved hvor tit Katvig holder lagersalg?
Jeg ved at de holdt i efteråret, tror det var omkring okt/nov. måned.
Men er der nogen der ved om der også kommer et her til foråret, eller er det kun om efteråret de har det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Lise

Der blev holdt lagersalg i Kødbyen sidste weekend, og det skulle være det eneste i år. Og så vidt jeg har hørt (havde "heldigvis" ikke mulighed for at komme afsted) var det gået helt grasat med aaaaaaaaaaal for mange damer der ville ha' det hele på én gang!

Anmeld

29. april 2009

Mumto3

ØV!!!! -hvordan kunne jeg dog misse det??? Jeg har ellers holdt øje med deres hjemmeside, men der har ikke stået noget.

ØVbøv! -nå, men det forklare hvorfor der pludselig er så mange nye til tilsalg på Trendsales....

Anmeld

29. april 2009

KarinaIda

Jeg ved der er katvig, molo osv lagersalg i odense denne weekend, men lige hvor i odense ved jeg ikke

Anmeld

29. april 2009

StineL

Katvig holdte lagersalg her for et par uger siden i Kødbyen, men det var kun for medlemmer af "Børn i Byen". De holder desværre ikke andre lagersalg...

Anmeld

29. april 2009

Tina2

Jeg var til det i Århus i maj sidste år så mon ikke det også er i maj i år:-)

Anmeld

22. december 2009

bibtatiana

KATVIG LAGERSALG ONSDAG D. 13/1 KL. 10-20.

Katvig holder en række lukkede lagersalg, hvoraf ét af dem bliver for medlemmer af Børn i byen klubben. Der bliver ikke et åbent lagersalg for alle. 

Læs mere om udvalget m.m. her 

Anmeld

28. december 2009

Mumto3

bibtatiana skriver:

KATVIG LAGERSALG ONSDAG D. 13/1 KL. 10-20.

Katvig holder en række lukkede lagersalg, hvoraf ét af dem bliver for medlemmer af Børn i byen klubben. Der bliver ikke et åbent lagersalg for alle. 

Læs mere om udvalget m.m. her 

Der står i holder en række lukkede lagersalg. Hvem holder de ellers lagersalg for? Altså udover for medlemmer af børn i byen?

Anmeld

21. januar 2010

bibtatiana

Mumto3 skriver:

Der står i holder en række lukkede lagersalg. Hvem holder de ellers lagersalg for? Altså udover for medlemmer af børn i byen?

Hej! De afholdte lagersalget samme dag for deres kunder og samarbejdspartnere. Jeg har desværre ikke mere info.

Anmeld

21. januar 2010

Mumto3

bibtatiana skriver:

Hej! De afholdte lagersalget samme dag for deres kunder og samarbejdspartnere. Jeg har desværre ikke mere info.

kunder??? Er det så forhandlere? altså folk der ejer butikker der sælger katvig eller hvem er det? Ja undskyld jeg spørger jeg er bare nysgerrig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.