Afsløret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

MorDk

HaHa...

Min søn på snart 21 mdr. han fik mig til at grine før...  Jeg har liiige lagt ham for en ½ time siden... og han sover endnu ikke. Jeg sidder og spiser lidt Chips m. Dips... og da jeg gik derinde og lagde ham ned i sengen siger han: "Mmm....moaaar ...spiiiis....daller"

Oversættelse: "Mmm.... mor spiser det er dejligt" ... såååå nu ligger han derinde og siger Mmm.... Mmmm..... Mmm.....

Nå, men ville bare liiiige dele det med jer.... *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Muffin_girl

MorDk skriver:

HaHa...

Min søn på snart 21 mdr. han fik mig til at grine før...  Jeg har liiige lagt ham for en ½ time siden... og han sover endnu ikke. Jeg sidder og spiser lidt Chips m. Dips... og da jeg gik derinde og lagde ham ned i sengen siger han: "Mmm....moaaar ...spiiiis....daller"

Oversættelse: "Mmm.... mor spiser det er dejligt" ... såååå nu ligger han derinde og siger Mmm.... Mmmm..... Mmm.....

Nåårrh hvor er det sødt

Anmeld

16. juni 2012

MorDk

Jaaa. han kommer altså med nogle gode GULDKORN

Anmeld

20. juni 2012

Brams

MorDk skriver:

HaHa...

Anmeld

20. juni 2012

B&J

hihihihi hvor er han bare kær jaaa det er en fantastisk tid med en masse guldkorn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.