Idé - Børnepasningsbytte... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

MyLove E

Jeg syntes det lyder som en fantastisk idé. Jeg er en af dem som mangler nogle gange:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

smokin

Personligt ville jeg aldrig benytte mig af sådan noget  

Anmeld

16. juni 2012

Solstrålebørn

Ja den ER jeg helt klart med på!!!!!

Anmeld

16. juni 2012

Laulund87

Jeg skal kende folk rigtig godt hvis de skal passe Maria så det er ikke noget for mig

Men ellers en god idé

Anmeld

16. juni 2012

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Jeg skal kende folk rigtig godt hvis de skal passe Maria så det er ikke noget for mig

Men ellers en god idé

Helt enig En snak over en kop kaffe er ikke nok for mig til at overlade det menneske, jeg har allermest kært til andre.. Men det er helt sikkert en god idé, hvis man mangler netværk og har mod på det

Anmeld

17. juni 2012

celkt

Frøken J. skriver:

Helt enig En snak over en kop kaffe er ikke nok for mig til at overlade det menneske, jeg har allermest kært til andre.. Men det er helt sikkert en god idé, hvis man mangler netværk og har mod på det

jeg tænker, at det vel ikke er anderledes end en barnepige man hyrer udefra, og som man har mødt en eller to gange...

Men sådan er vi jo så forskellige...

Anmeld

17. juni 2012

Holbæktrunten

celkt skriver:

jeg tænker, at det vel ikke er anderledes end en barnepige man hyrer udefra, og som man har mødt en eller to gange...

Jeg er helt klart også med - genial ide  og altid spændende at møde nye mennesker jo...

Anmeld

17. juni 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

SSaSamJeg skal kende folk rigtig godt hvis de skal passe Maria så det er ikke noget for mig

Men ellers en god idé

Samme her, er vist for meget hønemor

Anmeld

17. juni 2012

Maja_4000

Det er en rigtig god idé , tror dog ikke vi ville benytte os af det , da vi ikke har haft problem med at finde en barnepige endnu

Anmeld

17. juni 2012

Laulund87

celkt skriver:

Men det er vi så også nogen der ikke ville gøre

Hvis min eneste mulighed for barnepige er en 15 årig pige jeg ikke kender, undværer jeg. Men ja der er vi forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.