Teacup Chihuahua og baby - HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

tjoe.. men jeg tror nu stadigvæk han vil forstå det hvis du siger nej gentagne gange?`ellers må du vente med at sætte dem sammen til han bliver lidt ældre.. :O) og kan forstå det. det er dejligt de er glade for hinanden.. men også lidt synd det gør ondt på jeres lille hund..  

Det er jo også det, det må ikke gøre ondt på vores lille hund, så de får kun lov at snakke uden opsyn, men jeg ved det nok skal blive bedre, det bare hvis nogen havde nogle tricks til lige nu.. HAr hørt om babyer der har revet lemmer af deres små hunde.. ret brutalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Aabye

Anonym skriver:

Prøver at lære ham at ae, men han vil så gerne mærke og smage på ham.. men han er rolig omkring vores chi, han forstår bare ikke han ikke er legetøj endnu, men det kommer nok.. indtil videre får de kun lov at hilse på hinanden trods de begge er nysgerrige.. 

Kunne du ikke evt købe sådan en STOR hvalpegård, lidt ala baby gitter du kan putte hunden i? Så kan dit barn stadig mærke og røre.. Men ikke hive og flå i hunden.. Hvalpegården kan jo bare stå i stuen og du kan putte hunden i når baby er på gulvet evt..

Anmeld

16. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Vi har en Teacup Chihuahua (under 2 kilo, faktisk kun omkring 1500 gram..) Og har en dejlig dreng der er kommet i 'skal røre ved alt' alderen. Men problemet er bare at når han tager fat i vores CHihuahua kan han nærmest rive benet af den. Får han fat er det umuligt for vores Chi at slippe fri igen og det gør jo ondt! Men de vil så gerne lege sammen og alt muligt, men vi har så vidt muligt gjort alt for at holde dem adskilt. Hvad skal vi gøre? vi bliver nødt til at holde vores Chi under konstant opsyn.. 

Vi har 2 katte og en dreng og vi har altid sagt til ham at han skal ae, sidde på numsen og ikke råbe. Du vil blive overrasket over hvor meget de egentligt forstår de små.
Vi gjorde i starten meget ud af at vise ham hvordan man skulle omgåes kattene, satte os ned og lod dem hilse på hinanden og fik det afmystificeret.

Anmeld

16. juni 2012

Camillos

Line - med Bobben skriver:

Kunne du ikke evt købe sådan en STOR hvalpegård, lidt ala baby gitter du kan putte hunden i? Så kan dit barn stadig mærke og røre.. Men ikke hive og flå i hunden.. Hvalpegården kan jo bare stå i stuen og du kan putte hunden i når baby er på gulvet evt..

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Min hund skal på ingen måde have begræninger. Og den går også kun hen til vores dreng meget forsigtigt, men nogle gange kommer den liiidt for tæt på, men det er mest når jeg sidder ved siden af vores dreng at den tør komme helt tæt på, tror godt den ved at det gør av.. Men når den endelig får lov at komme helt tæt på, er den simpelthen så kærlighedssyg og den elsker vores dreng overalt på jorden, derfor er det noget øv at der ikke er rigtig nogen løsning lige nu, vil så gerne have de lære hinanden at kende.. 

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Vi har 2 katte og en dreng og vi har altid sagt til ham at han skal ae, sidde på numsen og ikke råbe. Du vil blive overrasket over hvor meget de egentligt forstår de små.
Vi gjorde i starten meget ud af at vise ham hvordan man skulle omgåes kattene, satte os ned og lod dem hilse på hinanden og fik det afmystificeret.

Ja, vi må bare blive ved med at prøve så der er vidst ingen anden udvej..

Anmeld

16. juni 2012

Aabye

Anonym skriver:

Min hund skal på ingen måde have begræninger. Og den går også kun hen til vores dreng meget forsigtigt, men nogle gange kommer den liiidt for tæt på, men det er mest når jeg sidder ved siden af vores dreng at den tør komme helt tæt på, tror godt den ved at det gør av.. Men når den endelig får lov at komme helt tæt på, er den simpelthen så kærlighedssyg og den elsker vores dreng overalt på jorden, derfor er det noget øv at der ikke er rigtig nogen løsning lige nu, vil så gerne have de lære hinanden at kende.. 

Så må du sætte dig ned og sige til ham at man sidder på numsen.. Man hiver ikke.. Men man ae'er.. De forstår meget i selv den alder.. 
Jeg har jo selv været køren igennem med den chi jeg havde.. Hun vejede da godt nok 1 kg mere.. Men hun var jo stadig en lille hund 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.