Jeg vælger at skrive som anonym, fordi det ikke er alle det vedkommer at jeg leger med tanken om at få en lille en mere.
Da min kæreste og jeg havde fået vores datter havde vi noget nabokrig med en ung fyr som spillede HØJT musik dagligt. Vi klagede over ham til boligforeningen og af ren og skær hævn indberettede han os til kommunen med en historie om at vores datter græd konstant, at vi forlod hende om natten osv..
LANGT UDE!
Vi kom til møde på kommunen (fordi det SKAL de) og de sendte os hjem 2 minutter efter med den besked at der selvfølgelig intet hold havde været i det. Vores datter er glad og stort set altid smilende. Hun sov det meste af sine første 3 måneder. Vi havde KUN gode udtalelser fra sundhedsplejersken.
Men nu til problemet. Jeg (og min kæreste) vil meget gerne snart i gang med PB igen. Vores datter er 7 måneder nu her og vi ønsker ikke at der skal være for stor aldersforskel på vores børn.
Men mit problem er, at jeg er SÅ BANGE for at kommunen vil være over os fordi de kan se vi engang har haft fået en indberetning (hold i det eller ej).
Historien om Hannah fra de unge mødre som blev tvunget til en abort, ellers ville hun få fjernet sin datter sidder dybt i mig. Også selvom jeg ved at min hverdag slet ikke ligner hendes!
Hvad skal jeg gøre??
Bare gå i gang med projekt baby eller vente til min datter er et par år ældre og indberetningen fra tidligere nærmest er glemt i systemet?
Anmeld