Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, idag er jeg blevet insemineret (IUI-H) for anden gang. Øv, det gjorde ondt denne her gang, ved ikke lige hvorfor og så skal jeg igen imorgen..
Håber sådan det lykkedes denne her gang
Andre som er igang nu her??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pastry26 skriver: Ja, idag er jeg blevet insemineret (IUI-H) for anden gang. Øv, det gjorde ondt denne her gang, ved ikke lige hvorfor og så skal jeg igen imorgen.. Håber sådan det lykkedes denne her gang Andre som er igang nu her??
La´chrissen skriver: for det går godt
for det går godt
Tak for det!!
.. held og lykke med det søde..
og det kan være din blære ikke har været fuld nok.. så er det sværere at komme ind i livmoderen..
ønskebarn74 skriver: .. held og lykke med det søde.. og det kan være din blære ikke har været fuld nok.. så er det sværere at komme ind i livmoderen..
Tak for det! Og hvor er det bare dejligt at du er gravid!!!! Du får helt os andre til at tro på at det nok skal lykkedes på et eller andet tidspunkt..
jeg håber for dig at det lykkes denne gang. jeg havde selv 11 forsøg hvor de sidste 5 var med hormonbehandling før det lykkes og er nu 7+6 uge henne og blev skannet første gang i mandags hvor jeg så hjertet slå. så hold ud selv om denne tid er lidt svær for dig
cam71 skriver: jeg håber for dig at det lykkes denne gang. jeg havde selv 11 forsøg hvor de sidste 5 var med hormonbehandling før det lykkes og er nu 7+6 uge henne og blev skannet første gang i mandags hvor jeg så hjertet slå. så hold ud selv om denne tid er lidt svær for dig
Tak søde. Jamen altså hvor dejligt for dig/jer. Håber sådan at det også lykkedes for mig..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128