Min datter vil så gerne lege med vores hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg vælger at skrive anonym da jeg ik vil hakkes ned på..

Jeg har en datter på 15 måneder og hun elsker vores hund og vil så gerne lege med ham, trille bold, give godbider og klappe ham og er meget om ham, mit problem er at han har en tendens til at virke lidt voldsom .. hvis hun triller en bold til ham reagere han på det..  vil helst ik af med ham, men hvis I har nogle ideer til at hun kan trille en bold uden han snapper ud efter hende når hun vil tage den igen??

Han er en husky og har aldrig ku blive klappet uden han vil slikke, han er 2 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Satans

Du må træne ham til at når der bliver sagt fx. "min" (og evt. et tegn, såsom en løftet finger) så må han ikke tage den, når den komando er på plads lærer du din datter at bruge den.

De skal nok begge hurtigt lære det

Anmeld

16. juni 2012

Aabye

Nu er en husky jo altså ret ivrig. Og hvis du har en der kan lide bolde.. Ja.. Bum.. 

Kan han kommandoen nej.? Hvis han ikke kan det skal du igang med det NU!..

Jeg har en husky. Og hun rører IKKE noget som helst som min søn er på vej hen imod..! Hun leger med ham og pjatter med ham og han kan kravle rundt på hende hvis det er det han har lyst til..!

Men jeg har lært hende kommandoen nej, så når hun er løbet efter noget og hun tager det.. Så har hun lært at lade det være så snart min søn kommer over.. 

Anmeld

16. juni 2012

Swerg

Den chance havde jeg sgu ikke taget ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.