kom nu bare mens...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Kris89

åh jeg er ved at blive sindsyg... også denne måned...

har en laang cyklus... 33 dage +

i morgen er det fjorten dage sden jeg mener at have ægløsning og i morgen vil så være dag 37...

jeg har ømme bryster + øget udflåd, som når mens er på vej... kunne den da så ikke bare dukke op...

overvejer seriøst bare at starte på p-piller igen og så bare glemme at få børn nogensinde... lortekrop!!!!

kunne man så bare lade være med at håbe, men kan jeg jo heller ikke.. tog test her til morgen. negativ selvf.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Jupiter

Kris89 skriver:

åh jeg er ved at blive sindsyg... også denne måned...

har en laang cyklus... 33 dage +

i morgen er det fjorten dage sden jeg mener at have ægløsning og i morgen vil så være dag 37...

jeg har ømme bryster + øget udflåd, som når mens er på vej... kunne den da så ikke bare dukke op...

overvejer seriøst bare at starte på p-piller igen og så bare glemme at få børn nogensinde... lortekrop!!!!

kunne man så bare lade være med at håbe, men kan jeg jo heller ikke.. tog test her til morgen. negativ selvf.

Nu ved jeg ikke hvor længe i har prøvet, men jeg føler med dig.

Min mens dukkede op i går, og selvom det kun har været 2. forsøg, så tænkte jeg da også "Hvorfor skal det være så svært?".

Uanset hvem jeg taler med, så får jeg rådet "Lad være at tænke for meget over det" - og det må der sgu da være en grund til at ALLE folk siger

Jeg forsøger at tænke udover den frustrerende del, altså fx hvilken farve tremmeseng vi skal have, hvilken tapet der skal på væggene osv. Det er stadig baby-ting ja, men det er de ting der gør mig glad og ikke frustreret

Anmeld

16. juni 2012

Kris89

Stlun07 skriver:

Min mens dukkede op i går, og selvom det kun har været 2. forsøg, så tænkte jeg da også "Hvorfor skal det være så svært?".

Uanset hvem jeg taler med, så får jeg rådet "Lad være at tænke for meget over det" - og det må der sgu da være en grund til at ALLE folk siger

Jeg forsøger at tænke udover den frustrerende del, altså fx hvilken farve tremmeseng vi skal have, hvilken tapet der skal på væggene osv. Det er stadig baby-ting ja, men det er de ting der gør mig glad og ikke frustreret

vi mistede for et år siden her d. 20. juni... vi har forsøgt siden december 2010.

Anmeld

16. juni 2012

Jupiter

Kris89 skriver:

vi mistede for et år siden her d. 20. juni... vi har forsøgt siden december 2010.

Arh kan godt se det er en anden situation!

Du får bare lige et

Anmeld

16. juni 2012

**Ønskebabyen

Stlun07 skriver:

Har det lidt på samme måde som dig.

Min cyklus plejer dog at ligge på gennemsnitligt 29 dage, og idag er jeg på cyklusdag 33.. har ikke testet enndnu, da jeg en gang før har prøvet at min cyklus var 33.
Jeg har i 3-4 dage haft meget lidt lysebrunt udflåd, og en enkelt gang hvor der var en meget meget lille smule blod i mit udflåd. Udover det har jeg rimelig ondt i lænden, og har haft det ligeledes i 3-4 dage, hvilket jeg kun plejer at have den dag/dagen før mens kommer.

De er så træls det ikke bare kommer, så man kan få det overstået og komme videre... vi har prøvet i 13 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.