Pis og lort!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Emily2012<3

Nu har jeg pillet den skide p-ring ud.. Jeg gider ikke bløde mere!! 

Har jo fandme blødt siden jeg tog den i den 30/5..

Taber mit hår og jeg får kvalme når jeg spiser!

Heldigvis har jeg en aftale med lægen den 22, og så må vi se hvad der sker der.. 

Er sku godt nok træt af at have givet 477 kr for sådan noget bras som kun gør det værre! 

Nå men altså.. Jeg ved ikke hvad jeg ville med indlægget.. Nok bare brokke mig lidt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Janni.

Føler med dig.
Det lyder PÆNT nedern!

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

Emily2012<3 skriver:

Heldigvis har jeg en aftale med lægen den 22, og så må vi se hvad der sker der.. 

Er sku godt nok træt af at have givet 477 kr for sådan noget bras som kun gør det værre! 

Nå men altså.. Jeg ved ikke hvad jeg ville med indlægget.. Nok bare brokke mig lidt.. 

Ej hvor lyder det dog bare alt for træls !!! 

Anmeld

16. juni 2012

Tanjadamgaard

Emily2012<3 skriver:

Av   - ej det lyder da bestemt ikke rart og hvor må det dog være irriterende at bruge penge på noget der ikke virker. Du kan ikke få pengene tilbage, nu når den ikke har virket som den skal? 

Anmeld

16. juni 2012

Emily2012<3

Tanjadamgaard skriver:

Av   - ej det lyder da bestemt ikke rart og hvor må det dog være irriterende at bruge penge på noget der ikke virker. Du kan ikke få pengene tilbage, nu når den ikke har virket som den skal? 

Jeg ved ikke om den virker som den skal..

Jeg har jo ikke haft muligheden for at afprøve, da jeg jo har blødt lige siden jeg tog den i..

Men den er jo købt på apoteket, og den ene af de 3 stk er jo brugt så tror nu ikke de vil tage det tilbage.. :/

Anmeld

16. juni 2012

Tanjadamgaard

Emily2012<3 skriver:

Jeg ved ikke om den virker som den skal..

Jeg har jo ikke haft muligheden for at afprøve, da jeg jo har blødt lige siden jeg tog den i..

Men den er jo købt på apoteket, og den ene af de 3 stk er jo brugt så tror nu ikke de vil tage det tilbage.. :/

Er det din almindelig mens. der gør du bløder eller bløder du pga p-ringen? 

Er det ordineret af lægen, eller har du købt dem i håndkøb på apoteketet. 

Nej, de vil nok ikke tage dem retur, men det kunne godt være du kunne få penge tilbage, hvis det viste sig at produktet ikke virker. Men jeg er desværre, uerfaren på det punkt. 

Anmeld

16. juni 2012

Emily2012<3

Tanjadamgaard skriver:

Er det din almindelig mens. der gør du bløder eller bløder du pga p-ringen? 

Er det ordineret af lægen, eller har du købt dem i håndkøb på apoteketet. 

Nej, de vil nok ikke tage dem retur, men det kunne godt være du kunne få penge tilbage, hvis det viste sig at produktet ikke virker. Men jeg er desværre, uerfaren på det punkt. 

Jeg fik min mens den 30/5, og der satte jeg en ring op.. Og så plejer jeg normalt athave mens i 5-6-7 dage.. Men jeg har det stadig.. Så jeg valgte at tage ringen ud da jeg egentlig gerne lige vil have en pause med det her blødning..

Jeg tror ikke jeg får pengene tilbage, men jeg er da sikker på at den virker som den skal.. Det har jeg jo ikke kunnet teste..

Men jeg snakker med min læge den 22.. Og så må jeg se..

Anmeld

16. juni 2012

Tanjadamgaard

Emily2012<3 skriver:

Jeg fik min mens den 30/5, og der satte jeg en ring op.. Og så plejer jeg normalt athave mens i 5-6-7 dage.. Men jeg har det stadig.. Så jeg valgte at tage ringen ud da jeg egentlig gerne lige vil have en pause med det her blødning..

Jeg tror ikke jeg får pengene tilbage, men jeg er da sikker på at den virker som den skal.. Det har jeg jo ikke kunnet teste..

Men jeg snakker med min læge den 22.. Og så må jeg se..

Det forstår jeg godt, håber det hele ordner sig 

Anmeld

16. juni 2012

KarinaA

Emily2012<3 skriver:

føler med dig 

jeg blødte non stop meget kraftigt i 4½ UGER ! og fik bare a vide at jeg bare skulle give det tid, fandme nej.. så ingen prævention til mig endnu  

håber din læge kan hjælpe dig bedre end min kunne 

Anmeld

16. juni 2012

Zeus

Emily2012<3 skriver:

Personligt bløder jeg altid i en måned efter opstart at prævention.. Og det er uanset om det er p-piller eller p-ring.

Når jeg så har holdt den uges pause man plejer at skulle efter 3 uger, så har det været tilbage til sit normale '

Desuden har jeg efterhånden set en hel del indlæg herinde, hvor folk netop bløder i flere uger efter opstart, så tror bestemt ikke det er så unormalt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.