svar meget gerne på det her :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Anonym trådstarter

når jeg er igang med faderskabsag fordi faren til mit barn ikke tror han er faren. er det så mig der har forældremyndgheden for min søn. indtil vi for det bevist eller?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Ciss

Anonym skriver:

når jeg er igang med faderskabsag fordi faren til mit barn ikke tror han er faren. er det så mig der har forældremyndgheden for min søn. indtil vi for det bevist eller?? 

Jeg kender ikke loven på det punkt. Men så længe han nægter for faderskabet, og det ikke er bevist endnu, så er der jo ikke andre til at have forældrermyndigheden end dig?

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg kender ikke loven på det punkt. Men så længe han nægter for faderskabet, og det ikke er bevist endnu, så er der jo ikke andre til at have forældrermyndigheden end dig?

ved du om det er mig der har den.

Anmeld

16. juni 2012

emsaroto

Ja hvis han ikke har skrevet under på han er far, så er det dig der har den fulde. 

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Ja hvis han ikke har skrevet under på han er far, så er det dig der har den fulde. 

Det har han ikke.. han tror ikke på han er faren til mit barn  så vi kører faderskabsag.

Anmeld

16. juni 2012

emsaroto

Anonym skriver:

Det har han ikke.. han tror ikke på han er faren til mit barn  så vi kører faderskabsag.

Så har du den fulde.

Samme problem havde jeg med Oskars far, men jeg har ikke givet ham fælles efter han er blevet klogere. Så jeg har stadig fuld. 

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Så har du den fulde.

Samme problem havde jeg med Oskars far, men jeg har ikke givet ham fælles efter han er blevet klogere. Så jeg har stadig fuld. 

jeg ville helst heller ikke have han far for noget af forældremyndigheden over ham.. tror du jeg kan søge om at få den fulde efter vi har fået det kontrateret.. også om jeg kan være sikker på og få den eller

Anmeld

16. juni 2012

emsaroto

Anonym skriver:

jeg ville helst heller ikke have han far for noget af forældremyndigheden over ham.. tror du jeg kan søge om at få den fulde efter vi har fået det kontrateret.. også om jeg kan være sikker på og få den eller

Den bliver ved med at være din.

Det er kun hvis du eller faren søger om at få fælles der er tale om det. Så skal i aftale eller i gang med en sag om det, hvis i ikke er enige. 

Oskars far søgte om fælles, men den har han ikke fået endnu

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

ok så det er min ny det er fordi jeg gerne ville navnegive min søn og der skal man stykke ja eller nej om man har fælles forældremyndighed så skal jeg vel bare trykke nej til det ikk eller

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Den bliver ved med at være din.

Det er kun hvis du eller faren søger om at få fælles der er tale om det. Så skal i aftale eller i gang med en sag om det, hvis i ikke er enige. 

Oskars far søgte om fælles, men den har han ikke fået endnu

det er fordi jeg gerne ville navnegive min søn men så skal man svarer på et spørgsmål ja eller nej til om man for fælles forældre myndighed. så skal jeg vel bare trykke nej ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.