Nu er det forhåbentlig snart vores tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Lou

tarkoflen skriver:

Hi hi har lige skrevet til dig i en anden tråd

Jeg startede på nedregulering i torsdags, og jeg skal nedreguleres lige lidt længere end normalt, på grund af ferie, men vi ville bare i gang og de sagde, at det ingen praktisk betydning havde!

Det er fedt at være i gang igen!

Håber snart l kan få lov til at starte op og der ingen ventetid er

Spændende for jer at i er i gang nu!! 

Så har du været i gang knap en uge.. hvordan er det? Kan du mærke fysiske eller psykiske gener?

Jeg er lidt spændt på alle de hormoner!!

Hvornår skal du så begynde på stimuleringen, når du skal være i nedregulering længere end normalt?

Ja jeg håber også vi snart kan starte op, men det passer meget godt med at vi melder os til i næste uge, og så skal vi i gang når vi kommer hjem fra ferie.. det er lidt perfekt... så skal der bare ikke være noget med at de afviser os på grund af for mange tilmeldte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

tarkoflen

Lou skriver:

Spændende for jer at i er i gang nu!! 

Så har du været i gang knap en uge.. hvordan er det? Kan du mærke fysiske eller psykiske gener?

Jeg er lidt spændt på alle de hormoner!!

Hvornår skal du så begynde på stimuleringen, når du skal være i nedregulering længere end normalt?

Ja jeg håber også vi snart kan starte op, men det passer meget godt med at vi melder os til i næste uge, og så skal vi i gang når vi kommer hjem fra ferie.. det er lidt perfekt... så skal der bare ikke være noget med at de afviser os på grund af for mange tilmeldte

Jeg mærker ikke noget endnu, men jeg plejer at få hedeture, når jeg er i overgangsalderen =) har efterhånden prøvet det 4 gange, så jeg er garvet og de to gange var i 12 uger ad gangen! Så dejligt at sidde til møde, og tage tørklæde af og tage tørklæde på 15 gange på en halv time, men man vænner sig til det... og denne gang har jeg fornøjelsen af at være i overgangsalderen sammen med min mor og hun reagerer på præcis samme måde som mig =)

Jeg skal starte på menopur den 25/7, så det er ikke meget længere, men lidt! Men det er meget spændende synes jeg! Håber ikke jeg går helt i selvsving over at få dobbelt op på dosis i forhold til sidste gang

Jeg for at der ikke bliver yderligere forsinkelser for jer! Men mon ikke nok det skal gå =) Det håber jeg for jer!

Kan godt forstå du blev glad for at vinde! Jeg har også købt nogle få babyting, og min kæreste synes jeg er lidt tosset, men kan godt se, at det er tåbeligt at skulle give fuld pris for noget, som jeg har kunne købe nu til nedsat pris... og går alt galt (7-9-13 og bank under bordet og hvad har vi) så kan det sælges igen uden tab!

Anmeld

11. juli 2012

Kronvald

Åhhh, den dumme ventetid ... kender den kun alt for godt, og man har bare ikke brug for afvisninger, bare en måneds forsinkelse kan ødelægge ens verden .. Jeg går selv pt og venter på blødning så vi kan melde os til igen, efter 2 forsøg, uden befrugtning. Er sku hårdt

Jeg fik hovedpine af nedregulering, dunrende konstant hovedpine og bumser som da jeg var teenager

Anmeld

11. juli 2012

La´chrissen

for at alt går som det skal

Anmeld

11. juli 2012

tarkoflen

Kronvald skriver:

Åhhh, den dumme ventetid ... kender den kun alt for godt, og man har bare ikke brug for afvisninger, bare en måneds forsinkelse kan ødelægge ens verden .. Jeg går selv pt og venter på blødning så vi kan melde os til igen, efter 2 forsøg, uden befrugtning. Er sku hårdt

Jeg fik hovedpine af nedregulering, dunrende konstant hovedpine og bumser som da jeg var teenager

Ja ventetiden er møj belastende! Jeg synes også bare hele den lange protokol er, ja det siger jo sig selv, men laaaaang!

ved ikke endnu hvordan det bliver at vente på blodprøven, men bare det at vente på at de ringede og sagde, om der var æg til oplægning synes jeg var uoverskuelig lang, og det var ligesom kun to dage! Så det bliver nok endnu værre!

Jeg for at det lykkedes for jer i næste forsøg!

Stort

Anmeld

11. juli 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

for at alt går som det skal

Tusind tak nu står den på nedregulering... Er begyndt til akupunktur, og for at det hjælper, men det er jo ikke til at sige

Anmeld

11. juli 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Tusind tak nu står den på nedregulering... Er begyndt til akupunktur, og for at det hjælper, men det er jo ikke til at sige

Det jeg for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.