Lou skriver:
Spændende for jer at i er i gang nu!! 
Så har du været i gang knap en uge.. hvordan er det? Kan du mærke fysiske eller psykiske gener?
Jeg er lidt spændt på alle de hormoner!!
Hvornår skal du så begynde på stimuleringen, når du skal være i nedregulering længere end normalt?
Ja jeg håber også vi snart kan starte op, men det passer meget godt med at vi melder os til i næste uge, og så skal vi i gang når vi kommer hjem fra ferie.. det er lidt perfekt... så skal der bare ikke være noget med at de afviser os på grund af for mange tilmeldte

Jeg mærker ikke noget endnu, men jeg plejer at få hedeture, når jeg er i overgangsalderen =) har efterhånden prøvet det 4 gange, så jeg er garvet og de to gange var i 12 uger ad gangen! Så dejligt at sidde til møde, og tage tørklæde af og tage tørklæde på 15 gange på en halv time, men man vænner sig til det... og denne gang har jeg fornøjelsen af at være i overgangsalderen sammen med min mor og hun reagerer på præcis samme måde som mig =)
Jeg skal starte på menopur den 25/7, så det er ikke meget længere, men lidt! Men det er meget spændende synes jeg! Håber ikke jeg går helt i selvsving over at få dobbelt op på dosis i forhold til sidste gang

Jeg

for at der ikke bliver yderligere forsinkelser for jer! Men mon ikke nok det skal gå =) Det håber jeg for jer!
Kan godt forstå du blev glad for at vinde! Jeg har også købt nogle få babyting, og min kæreste synes jeg er lidt tosset, men kan godt se, at det er tåbeligt at skulle give fuld pris for noget, som jeg har kunne købe nu til nedsat pris... og går alt galt (7-9-13 og bank under bordet og hvad har vi) så kan det sælges igen uden tab!
Anmeld