Babytøj -hvad bruger I til foer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Amagerpigen82

Hejsa

Jeg er ved at kaste mig ud i at sy babytøj. Jeg har aldrig rigtig syet før... Men hvad bruger I til foer? Butikken ville meget gerne sælge mig noget acetat-foer-stof men jeg synes da virkelig ikke det var behageligt! Hvad bruger I? Og hvad er bedst til hvilke formål?

På forhånd mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Sukkermåsen

Amagerpigen82 skriver:

Hejsa

Jeg er ved at kaste mig ud i at sy babytøj. Jeg har aldrig rigtig syet før... Men hvad bruger I til foer? Butikken ville meget gerne sælge mig noget acetat-foer-stof men jeg synes da virkelig ikke det var behageligt! Hvad bruger I? Og hvad er bedst til hvilke formål?

På forhånd mange tak

for mit vedkommende kommer det an på hva det er der skal syet... jeg syr selv meget, både et eget forbrug og til tal at sælge af. 

Jer bruger gerne satin, jersey, lagenlæret, bomuld og jersey stretch

håber at det kunne hjælpe lidt

Anmeld

16. juni 2012

Mother-love

Jeg bruger bomulds flonel. Det synes jeg er rigtig godt da det både erblødt og lidt kraftig. Dog vil jeg anbefale dig at vaske det før brug. Da det kryber ca 20 procent

Anmeld

30. juli 2012

Amagerpigen82

Sukkermåsen skriver:

for mit vedkommende kommer det an på hva det er der skal syet... jeg syr selv meget, både et eget forbrug og til tal at sælge af. 

Jer bruger gerne satin, jersey, lagenlæret, bomuld og jersey stretch

håber at det kunne hjælpe lidt

Hejsa

Undskyld forsinkelsen men mange tak for svar! Det gjorde mig da noget klogere på, at man har lidt større fleksibilitet end sybutiksdamen forsøgte at bilde mig ind Hun endte med at sælge mig noget helt tyndt bomuld. Det er ok behageligt men godt nok noget skørt at sy ad. Jeg tror jeg vil prøve nogle af dine forslag

Anmeld

30. juli 2012

Amagerpigen82

michelledam skriver:

Jeg bruger bomulds flonel. Det synes jeg er rigtig godt da det både erblødt og lidt kraftig. Dog vil jeg anbefale dig at vaske det før brug. Da det kryber ca 20 procent

Forsinket mange tak for svar. Det skal jeg huske, - kan man købe det i alle stofbutikker eller er det en specialvare?

Anmeld

30. juli 2012

Skouboe

Jeg bruger som regel enten fast bomuld eller strækjersey i en eller anden form. Personligt synes jeg ofte at flonel bliver for kraftigt og for varmt.

Hvis det er til noget der gerne må være glat, fx ærmer i overtøj bruger jeg som regel satin eller silke.

Anmeld

31. juli 2012

Mother-love

Amagerpigen82 skriver:

Forsinket mange tak for svar. Det skal jeg huske, - kan man købe det i alle stofbutikker eller er det en specialvare?

Er sikker på du kan få det de fleste steder det er en meget alm varer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.