Tankens magt over kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Humanincubator

Ja, jeg vil bare lige udtrykke min forundring over min hjernes evne til at fremprovokere symptomer på graviditet i min krop. Har også prøvet det, da jeg var yngre, og jeg havde en "pregnancy scare".

Jeg blev insemineret i forgårs, så der kan slet ikke være nogen symptomer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Nettemor

Ja det er faktisk utroligt hvad psyken kan gøre..

Men vil da lige  for at du snart oplever rigtige symptomer

Anmeld

16. juni 2012

Putomanen

Puha ja, man skal passe på at lægge for mange ting i kroppens signaler. Samtitig påvirker hormonerne også rigtig meget, og de giver en masse "graviditets" tegn.

Jeg tror desværre, at en graviditetstest er det eneste, vi kan stole på...

Anmeld

16. juni 2012

Humanincubator

Putomanen skriver:

Puha ja, man skal passe på at lægge for mange ting i kroppens signaler. Samtitig påvirker hormonerne også rigtig meget, og de giver en masse "graviditets" tegn.

Jeg tror desværre, at en graviditetstest er det eneste, vi kan stole på...

jeg har så heldigvis kun taget en ægløsningssprøjte. Men jeg overfortolker alligevel - jeg er vant til, at mit underliv giver "lyd" fra sig, men nu kan jeg slet ikke finde ud af, hvad der er normalt

Blev insemineret i torsdag, og lige nu føler jeg, at jeg skal tisse hele tiden. Og selvom det også kan være et graviditetstegn, så er det sgu lige tidligt nok at få det sådan

Anmeld

16. juni 2012

Humanincubator

Det er godt, at man kan grine lidt af sig selv.

Anmeld

16. juni 2012

Putomanen

Humanincubator skriver:

jeg har så heldigvis kun taget en ægløsningssprøjte. Men jeg overfortolker alligevel - jeg er vant til, at mit underliv giver "lyd" fra sig, men nu kan jeg slet ikke finde ud af, hvad der er normalt

Blev insemineret i torsdag, og lige nu føler jeg, at jeg skal tisse hele tiden. Og selvom det også kan være et graviditetstegn, så er det sgu lige tidligt nok at få det sådan

Jeg har ikke selv prøvet IUI, men jeg har fet ægløsningssprøjten 2 gange, og den giver en dle symptomer hos mig

Jge håber da, at det er tidlige tegn på, at der er en begyndende spire, men det er nok en smule tidligt at få tegn

Jeg hepper på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.