Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
onlyme skriver: Så har vi alt det nødvendige til min lille engels anomst om godt 30 dage Så nu vil jeg se om jeg kan få fat i noget af det jeg ellers godt kunne tænke mig til hende udover,. Og håber lidt jeg kan finde det her inde Så er der nogle af jer der har og står og skal af med nogle af disse ting på billederne `?På forhånd tak
Så har vi alt det nødvendige til min lille engels anomst om godt 30 dage Så nu vil jeg se om jeg kan få fat i noget af det jeg ellers godt kunne tænke mig til hende udover,. Og håber lidt jeg kan finde det her inde Så er der nogle af jer der har og står og skal af med nogle af disse ting på billederne `?På forhånd tak
her er noget af det babylegetøj som jeg har.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sabrinaxb skriver: jeps den lille firkant det her er puttekassen
jeps den lille firkant
det her er puttekassen
Hvad tænker du af pris ?
CS skriver: Jeg har når 9, elgen den har nærmest ikke været brugt. Hvis du stadigvæk er intresseret ?
Jeg har når 9, elgen den har nærmest ikke været brugt. Hvis du stadigvæk er intresseret ?
Meget,.Syntres den er så sød,.Hva havde du tænt af pris ?
helle85 skriver: her er noget af det babylegetøj som jeg har.
Hvad for det hele ?Og hvad for kun billede 3 og 5 ?
Maja_4000 skriver: Hmm .. 120 ?
Hmm .. 120 ?
Jeg vil gerne takke ja tak til dit tilbud
onlyme skriver: Jeg vil gerne takke ja tak til dit tilbud
onlyme skriver: Hvad for det hele ?Og hvad for kun billede 3 og 5 ?
du kan komme med et bud.
helle85 skriver: du kan komme med et bud.
Åh jamen det vil jeg helst ikke,.Kan du ikke skrive dine mindste priser, så er det lidt nemmer for mig at gå ud fra,.!Du kender bedst stand osv jo
onlyme skriver: Åh jamen det vil jeg helst ikke,.Kan du ikke skrive dine mindste priser, så er det lidt nemmer for mig at gå ud fra,.!Du kender bedst stand osv jo
hvad siger du til 250 kr for det hele inkl forsendelse som pakke uden omdeling til 67 kr
og for de 2 af tingene 120 med porto som b brev
Jeg har den stol i lyserød, så har jeg elg "ranglen" og blæksprutten fra Lamaze.. du kan få det hele til 250 kr..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128