Kære baby.dk piger
Jeg har virkelig brug for hjælp.
Sagen er den at min Elina der lige er blevet 2 år for ca. 6 måneder siden fandt ud af og komme over tremmesengen - dette med hovedsprings måden. Hvilket ikke var så heldigt. Derfor tog vi junior sengen frem. Og de første 2 uger brugte jeg time vis på at følge hende tilbage i seng - hun elskede sin nye frihed til at kunne stå op. Det endte med at jeg så blev siddende ved sengen med det resultat at hun faldt i søvn uden og stå op, men det tog op til 2 timer HVER aften. Jeg behøver vel ikke sige at det var opslidende 
Nå, jeg tog så tremmesengen ind igen, hvor vi nu har savet et hul i fodenden så hun selv kan komme ud og ind af sengen. Tænkte at hun måske var utryg i den "store" åbne juniorseng. Det har hjulpet lidt nu tager det kun 1 time og putte hende. Stadig alt alt for lang tid når jeg tit er alene hjemme og har et barn mere jeg skal putte.
I går fandt jeg så på og sætte en meget høj reol foran tremmesengen sådan så hun hverken kan komme over kanten eller ud af det åbne hul. Det tog så kun 5 min. fra jeg lage hende i sengen til hun sov, og igen det samme idag. Så piger endelig til det jeg har brug for hjælp til..........
Hvor finder jeg en tremmeseng med meget høje sider så jeg kan holde krudtuglen indespærret lidt endnu uden og frygte at hun tager hovedspringer over tremmerne?
Anmeld