Hvordan melder man..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Anonym trådstarter

Når folk kører uden deres unger er forsvarligt spændt fast. Altså når man ikke ved præcis hvor og hvornår de kører men ved at de kronisk ikke sørger for at de er forsvarlig spændt fast? Er det politiet eller kommunen?

Håber den er placeret korrekt. Vidste ikke om den skulle under børnerelateret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

lio

tror ikke at politiet kan gøre noget når de ikke tager vedkommende I selve gerningen. 

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

tror ikke at politiet kan gøre noget når de ikke tager vedkommende I selve gerningen. 

Nej det er jo lige det.. Men det er bare få gange hvor jeg ved hvornår de kører.. Og jeg tænker lidt at det kunne være kommunen kunne gøre noget?

Anmeld

15. juni 2012

lio

Anonym skriver:

Nej det er jo lige det.. Men det er bare få gange hvor jeg ved hvornår de kører.. Og jeg tænker lidt at det kunne være kommunen kunne gøre noget?

hmm.. måske, tror ikke de bør ignorere en indberetning men vved self ikk hvad de stiller op.

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

hmm.. måske, tror ikke de bør ignorere en indberetning men vved self ikk hvad de stiller op.

Nej jeg ved det godt nok heller ikke..

Ved heller ikke om det er mig der er sippet. Men altså det er børn laaangt under de 135 cm der sidder uden pude. Og endag en knægt på 3.. Men de har jo sele på.

Anmeld

15. juni 2012

lio

Anonym skriver:

Nej jeg ved det godt nok heller ikke..

Ved heller ikke om det er mig der er sippet. Men altså det er børn laaangt under de 135 cm der sidder uden pude. Og endag en knægt på 3.. Men de har jo sele på.

tja, den er svær, der er jo en farlig grund til at der er regler om det men man ved ikke rigtig hvem man sladrer til, det er jo børnenes luv der kan være I fare. 

Anmeld

15. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Undskyld. Men hvorfor blande sig??

Det med selepude? - børn fra 15 kilo og op må sidde på en alm selepude.

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

tja, den er svær, der er jo en farlig grund til at der er regler om det men man ved ikke rigtig hvem man sladrer til, det er jo børnenes luv der kan være I fare. 

Lige netop.. Men de har jo sele på.. Men de sidder jo bare heller ikke optimalt.  Der er jo ikke noget der holder selen på plads så den sidder korrekt for dem..

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Ja men de sidder UDEN pude..

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Og de kan finde på at proppe 4 børn på et bagsæde til 3.. Så deler 2 af dem bare sele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.