sådan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

camillahej

Så blev jeg godkendt hos brædstrup til behandling med icsi behandling bliver spændene starter op efter de har haft ferie. SÅ der lidt håb forude og ikke flere udgifter for vores vedkommende har hidtil gået på maigaard og haft 9xiui-h behandlinger.  Skal på den ( korte ) behandling! nogle der ved lidt om den??

Så håber jeg på at jeg ikke for flere tidlige aborter!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Rosie

camillahej skriver:

Så blev jeg godkendt hos brædstrup til behandling med icsi behandling bliver spændene starter op efter de har haft ferie. SÅ der lidt håb forude og ikke flere udgifter for vores vedkommende har hidtil gået på maigaard og haft 9xiui-h behandlinger.  Skal på den ( korte ) behandling! nogle der ved lidt om den??

Så håber jeg på at jeg ikke for flere tidlige aborter!!!!

Held og lykke til dig! hvad vil det sige med den korte?? Har selv været igennem 5 ICSI forsøg (fik datter ved nr 4 og er igang med at lillebror/lillesøsterprojekt) men det har altid været den lange behandling (tror jeg da...1½-2 mdr fa start til slut) Hvad er forskellen og hvad afgør hvilken man skal igennem??

Anmeld

15. juni 2012

Kris89

16. juni 2012

os2

Vi har kun været gennem den lange behandling fordi min krop reagerer godt på den lange behandling - at man langsomt får stimuleret æggene og de får tid til at vokse - jeg har haft ca 10-12 æg ved hverÆU.

Så derfor anbefaler de ikke den korte behandling til mig. Men den korte behandling er jo også god fordi man hurtigt kommer gennem behandlingen og der ikke er så meget ventetid. Men du kan sikkert læse om den på Brædstrups hjemmeside.

Held og lykke.

Anmeld

16. juni 2012

tarkoflen

Hvor er det bare dejligt

Jeg kender ikke så meget til den korte behandling, men der står en del på skejbybarn.dk Måske der er noget der kan hjælpe dig. Ellers er jeg sikker på, at du kommer til samtale derude og får god hjælp og vejledning!

Jeg har kun været på lang og skal det igen, fordi jeg har endometriose, og så anbefaler de ikke den korte.

Rigtig meget held og lykke med det, jeg for det hurtigt lykkedes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.