2. scanning og trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

nielsen80

Få æg bhøver ikke være et dårligt tegn! Fik af vide på klinikken, at de tit så, når der var få æg, så var de af en bedre kvalitet.

Jeg hepper og tror stadig på det for jer søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

tarkoflen

Øv hvor er det bare træls for jer!

Jeg for at de kan få de sidste små æg til at udvikle sig over weekenden

Kæmpe

Anmeld

15. juni 2012

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Gog eftermiddag de damer

Så var jeg til 2. scanning i dag, og på trods af den nye medicin, er der kun 6-7 æggeblærer, som vokser. Selvom jeg er klar, og kunne få taget æg ud søndag, bliver det først mandag, da lægen gerne vil have, at de små æggeblærer vokser sig lidt større.

Jeg må indrømme at jeg er ret skuffet over, at min krop ikke har reageret på den nye medicin.  

Oveni er det vores 3. forsøg, og selvom jeg ikke er sikker (pga. tidligere bio), kan vi risikere, at det er vores sidste forsøg i det offentlige. Vi har 1 æg til frys, men hvis der ikke kommer mange æg ud til ÆU på mandag, er der ikke stor chance for at få flere æg på frys og dermed et fryseforsøg.

Min mavefornemmelse genenm hele dette forsøg har ikke været god, og scanningen bidrager kun til min dårlige fornemmelse. Ærligt, så tror jeg ikke, at det lykkes.

Øv, hvor jeg hader det her.

KÆMPE KRAMMER SØDE!!!!

FOR AT HØSTEN BLIVER BEDRE END DU REGNER MED OG AT DER ER HELD I SPRØJTEN TIL JER!!!!

Anmeld

16. juni 2012

Putomanen

nielsen80 skriver:

Få æg bhøver ikke være et dårligt tegn! Fik af vide på klinikken, at de tit så, når der var få æg, så var de af en bedre kvalitet.

Jeg hepper og tror stadig på det for jer søde

Tusind tak!

Jeg ved godt, at det ikke nødvendigvis er jo flere jo bedre. Jeg havde bare sådan håbet på, at der var kommet flere æg ud af det.

Vi må  for, at guldægget er iblandt.

Anmeld

16. juni 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Øv hvor er det bare træls for jer!

Jeg for at de kan få de sidste små æg til at udvikle sig over weekenden

Kæmpe

Ja, det er lidt trist. Men jeg håber at du får ret, at de bliver super modne og lige til at tage ud.

I sidste forsøg endte jeg desværre med at få færre og færre æg for hver scanning, så jeg er også lidt bange for, at der er endnu færre på mandag. Men vi

Anmeld

16. juni 2012

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

KÆMPE KRAMMER SØDE!!!!

FOR AT HØSTEN BLIVER BEDRE END DU REGNER MED OG AT DER ER HELD I SPRØJTEN TIL JER!!!!

Tusind tak, forhåbentlig kan jeg snart følge i dine fodspor

Anmeld

16. juni 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Ja, det er lidt trist. Men jeg håber at du får ret, at de bliver super modne og lige til at tage ud.

I sidste forsøg endte jeg desværre med at få færre og færre æg for hver scanning, så jeg er også lidt bange for, at der er endnu færre på mandag. Men vi

Heldigvis så skal der jo kun et godt æg til at lave en ønskebaby og det jeg alt hvad jeg kan for, at lige præcis det æg, l skal bruge ligger og venter på jer og at denne medicin virker den rigtige vej for dig

Stort og masser af positive tanker

Anmeld

16. juni 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Heldigvis så skal der jo kun et godt æg til at lave en ønskebaby og det jeg alt hvad jeg kan for, at lige præcis det æg, l skal bruge ligger og venter på jer og at denne medicin virker den rigtige vej for dig

Stort og masser af positive tanker

Ja, det er rigtigt. Vi må håbe og  for, at det er blandt de æg, som kommer ud mandag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.