Natteroderi og sjove sovestillinger (billeddebat)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.668 visninger
38 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Wimmie

Hehe, inspireret af Rikkeregnbues Ida, laver jeg lige denne "hvordan jeres børn sover når de roder rundt om natten"-debat 

Mila roder rundt i sin seng uanset hvordan jeg prøver at lægge hende og har også indset at jeg nok skal have en ny og tykkere sengerand 

Så vis jeres bedste billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

MorDk

Griner...

Herlige billeder

Anmeld

15. juni 2012

L&V

Wimmie skriver:

Hehe, inspireret af Rikkeregnbues Ida, laver jeg lige denne "hvordan jeres børn sover når de roder rundt om natten"-debat 

Mila roder rundt i sin seng uanset hvordan jeg prøver at lægge hende og har også indset at jeg nok skal have en ny og tykkere sengerand 

Så vis jeres bedste billeder 

Ha ha ha ha hvor er hun bare skøn.. Nå da hvis lige fange laura en dag hun ligger tit med måsen i vejret ser sååå sødt ud.. skønne tøser

Anmeld

15. juni 2012

Maja_4000

Caroline roder også altid rundt .. Hun SKAL bare sove med hovedet i fodenden , det gør hun altid ! Hehe .. Har prøvet at ligge hende den anden vej , men så vender hun sig bare "rigtigt" Haha
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2012

Wimmie

MorDk skriver:

Griner...

Herlige billeder

Hehe, ja jeg morer mig altså over over hende

Anmeld

15. juni 2012

Wimmie

Maja_4000 skriver:

Caroline roder også altid rundt .. Hun SKAL bare sove med hovedet i fodenden , det gør hun altid ! Hehe .. Har prøvet at ligge hende den anden vej , men så vender hun sig bare "rigtigt" Haha

Nårh, hvor er hun bare sød... sjovt som de bare VIL vende omvendt

Anmeld

15. juni 2012

Wimmie

Månsson skriver:

Ha ha ha ha hvor er hun bare skøn.. Nå da hvis lige fange laura en dag hun ligger tit med måsen i vejret ser sååå sødt ud.. skønne tøser

Haha, det vil jeg gerne se 

Anmeld

15. juni 2012

Maja_4000

Wimmie skriver:

Nårh, hvor er hun bare sød... sjovt som de bare VIL vende omvendt

Ja , det er mærkeligt .. Men .. Faktisk sover jeg også bedre hvis jeg ligger den forkerte vej Haha

Derudover kan jeg anbefale den sengerand vi har Caroline er 1½ år og hun har endnu ikke fået flyttet rundt på den i søvne De kan købes i Babysam og der skal to til at dække en tremmeseng :b

Anmeld

15. juni 2012

L&V

Wimmie skriver:

Haha, det vil jeg gerne se 

Det er os bare cute. Må se om jeg kan fange hende

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

Ihhh elsker bare sådan billeder altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.