Får det fysisk dårligt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har ikke hørt fra min kæreste siden igår aftes da han ringede og sagde "Godnat" Han er på vandet og fiske...

Jeg har kvalme, ryster indeni osv. Han tager ikke telefonen... og jeg er rigtig nervøs og ked af det! Kan ikke helt finde ud af, hvor han er henne i verden og kan ikke helt huske OM han har fortalt mig hvad han skulle eller? Men han plejer da at tage tlf. og lige kontakte mig om morgenen osv. Derfor er jeg nervøs. Ihh... kan mærke jeg er ved at blive en smule desperat nu...

Andre som har følt det på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Jeg har ikke hørt fra min kæreste siden igår aftes da han ringede og sagde "Godnat" Han er på vandet og fiske...

Jeg har kvalme, ryster indeni osv. Han tager ikke telefonen... og jeg er rigtig nervøs og ked af det! Kan ikke helt finde ud af, hvor han er henne i verden og kan ikke helt huske OM han har fortalt mig hvad han skulle eller? Men han plejer da at tage tlf. og lige kontakte mig om morgenen osv. Derfor er jeg nervøs. Ihh... kan mærke jeg er ved at blive en smule desperat nu...

Hvor længe har han sagt han er væk? Måske er der intet signal hvor han er, hvis han er ude at fiske!

Anmeld

15. juni 2012

Jibbe

Er han alene afsted? Jeg ville ringe til politiet hvis det er. Der kan være sket mange ting...

Anmeld

15. juni 2012

Muhmi

Det kan være han sover længe? Hygger sig med vennerne?

Nu aner jeg ikke hvilken slags fiskeri der er tale om, men hvis det er industri så burde de være stået op for længe siden... Altså der kunne jo være det at der ingen dækning er ude på vandet... Eller han blot har virkelig travlt

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Hvor længe har han sagt han er væk? Måske er der intet signal hvor han er, hvis han er ude at fiske!

Jamen til idag og måske engang i eftermiddag. MEN har jo slet ikke hørt fra ham idag! Han har været ude mange gange og plejer altid at ringe eller skrive om morgenen....

Tænkte at han måske havde sovet længe derude ... men nu er kl. 11.30 og har stadig ikke fået fat i ham!

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Er han alene afsted? Jeg ville ringe til politiet hvis det er. Der kan være sket mange ting...

GLEM det piger!!! Han har liiiige ringet!!!!

Han har bare sovet lææænge PUHAAAAAAAAAAAAAAAA

Anmeld

15. juni 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Jamen til idag og måske engang i eftermiddag. MEN har jo slet ikke hørt fra ham idag! Han har været ude mange gange og plejer altid at ringe eller skrive om morgenen....

Tænkte at han måske havde sovet længe derude ... men nu er kl. 11.30 og har stadig ikke fået fat i ham!

Man kan sagtens sidde her på den anden side af skærmen og skrive: "jeg tror faktisk ikk der er noget at være bange for"! Men det er nu engang det jeg vil skrive. Hvis han hygger/har travlt med at fiske, så tror jeg ikke at ringe hjem er det første han tænker på

Min kæreste var ude en aften og sagde "jeg er hjemme ved 21 tiden".. Og når kl er 22 og man intet har hørt og ikke kan få fat i ham, så blir man helt ude af sig selv. Så jeg forstår dig UDMÆRKET godt!! Men hvis han har sagt engang i eftermiddag, er du nok nødt til at aktiverer dig selv trods du har det fysisk skidt over det. Det er svært, men mit bedste råd! Det er forfæærdeligt at ha det sådan!

Anmeld

15. juni 2012

Bom

Han er vel sammen med nogle venner derude, kan du ikke ringe til dem?? Hvis han er selv afsted vil jeg ringe til politiet..

Anmeld

15. juni 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Nå haha der kan man bare se Godt godt, så glem mit indlæg. Hihi! Men hva sagde jeg  God weekend!

Anmeld

15. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.