Nogle der har erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

SS82

Halløj piger

Jeg er nu blevet rigtig rigtig træt af ikke at synes jeg helt kan få de der alm ægløsningstest til at virke. 

Så nu har jeg invidteret i en FERTELITETS MONITOR eller hvad det nu er den hedder fra CLEAR BLUE DIGITAL. 

Er der nogle der har erfaring med sådan en og har haft positiv oplevelser med den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

SS82

Slet ingen med nogen erfaring med den

Anmeld

15. juni 2012

Rosie

Slott skriver:

Halløj piger

Jeg er nu blevet rigtig rigtig træt af ikke at synes jeg helt kan få de der alm ægløsningstest til at virke. 

Så nu har jeg invidteret i en FERTELITETS MONITOR eller hvad det nu er den hedder fra CLEAR BLUE DIGITAL. 

Er der nogle der har erfaring med sådan en og har haft positiv oplevelser med den?

Jo jeg har lidt erfarring.... har  faktisk aldrig rigtig kunne måle æglæsning med de almindelige æl-test (dem hvor der skal komme 2 streger) og synes også de er meget unøjagtige da man selv skal vurdere om stregerne erlige tydelige, men med den hvor der skal komme et ansigt frem hvis man har ægløsning har jeg godt kunne teste positivt.... Ved så ikke om det er fordi min krop har ændret sig siden jeg brugte de andre (med stregerne) for 5-6 år siden eller det er fordi de andre bare er bedre ved jeg ikke... ,men vil anbefale de dyre hvor resultatet bliver vist

Anmeld

20. juni 2012

AJbaby

Hejsa,

Jeg kan heller ikke teste positiv med de alm. ÆL tests.. Mega frustrerende men min cyklus er helt rundt på gulvet efter p-pillestop - derfor har jeg nu bestilt tid til at prøve akupunktur.. Håber det kan hjælpe med at sætte gang i tingene igen 

Har dog ikke prøvet de andre!

Vh Anne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.