Hva ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har lige brug for jeres mening. Jeg har her til morgen testet en ultra svag positiv test så der er jo godt chancer for at jeg nok er gravid. Nå men sagen er den at jeg går til sådan nogen behandlinger som strammer huden op og nedbryder noget at det fedt som sidder på maven, jeg har indtil videre kun været der en gang.

Det foregår på den måde at man skal ned i en slags sæk som bliver varmet op til 70 grader(lyder ubehageligt men føles bare som at ligge i solen på en meget varm sommerdag) der efter kommer der elektroder på derhvor fedet er og der kommer så elektriske impulser der på ingen måde gør ondt.

Jeg tænker nu om jeg måske gør klogt i at aflyse det, for hvis jeg nu er gravid kan det da ikke være sundt for den lille spunk hva siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har lige brug for jeres mening. Jeg har her til morgen testet en ultra svag positiv test så der er jo godt chancer for at jeg nok er gravid. Nå men sagen er den at jeg går til sådan nogen behandlinger som strammer huden op og nedbryder noget at det fedt som sidder på maven, jeg har indtil videre kun været der en gang.

Det foregår på den måde at man skal ned i en slags sæk som bliver varmet op til 70 grader(lyder ubehageligt men føles bare som at ligge i solen på en meget varm sommerdag) der efter kommer der elektroder på derhvor fedet er og der kommer så elektriske impulser der på ingen måde gør ondt.

Jeg tænker nu om jeg måske gør klogt i at aflyse det, for hvis jeg nu er gravid kan det da ikke være sundt for den lille spunk hva siger i?

så vidt jeg ved er det IKKE sundt at maven får så meget varme..

i sig selv lyder det ikke særlig sundt når man er gravid ..

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

så vidt jeg ved er det IKKE sundt at maven får så meget varme..

i sig selv lyder det ikke særlig sundt når man er gravid ..

Nej det er også lidt det jeg tænker må nok hellere aflyse, skulle jo nødig risikere noget :-)

Anmeld

15. juni 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Nej det er også lidt det jeg tænker må nok hellere aflyse, skulle jo nødig risikere noget :-)

det synes jeg lyder fornuftlig ..

hva gir man ellers for sådan en tur?

Anmeld

15. juni 2012

Rosie

Anonym skriver:

Hej piger

Aflys!! du ville nok ikke tilgive dig selv hvis der skulle ske noget med spiren hellere være lidt forsigtig

og tillykke!!!

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har nu aflyst min tid:-)

Det er ret dyrt normalpris for 5 behandlinger hvor man så også får en kost plan og der er også andre ting bla ultralyds behandling ( er ikke helt klar over hva det gør) men det koster 3500 men jeg køber det kun fordi det var et tilbud på 1500 kr hvilket jo også er mange penge.

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Rosie skriver:

Aflys!! du ville nok ikke tilgive dig selv hvis der skulle ske noget med spiren hellere være lidt forsigtig

og tillykke!!!

Hejsa jeg har ringet og aflyst, det ville være forfærdeligt hvis der skulle se noget med det lille liv i maven' også selvom det er lidt usikkert, min test var så svag men har regnet ud at jeg kun er 3+4 hvis jeg er gravid så håber påsat den bliver mere tydelig om et par dage:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.