Skriger højt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Anonym trådstarter

Hmmmm, nogen her der evt kan hjælpe mig lidt???

Min datter SKRIGER fra hun står op, til hun går i seng  hun skriger ikke fordi hun er sur, gal eller ked af det overhovedet, hun er i rigtig fint humør, glad smilende osv  hun er 2 år, og har intet sprog, men har sprogforståelse

Det er bare sådan at nu har hun skreget i 3 måneder uafbrudt, og nu syntes jeg det begynder at blive for meget, hun skriger virkelig så højt, at man selv tror man har været til koncert, når hun så kommer i seng og sover, så summer ens øre helt vildt

Nogen der har en ide til hvad man kan gøre for at få hende til at stoppe med at skrige så meget og højt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Angelspot

Anonym skriver:

Hmmmm, nogen her der evt kan hjælpe mig lidt???

Min datter SKRIGER fra hun står op, til hun går i seng  hun skriger ikke fordi hun er sur, gal eller ked af det overhovedet, hun er i rigtig fint humør, glad smilende osv  hun er 2 år, og har intet sprog, men har sprogforståelse

Det er bare sådan at nu har hun skreget i 3 måneder uafbrudt, og nu syntes jeg det begynder at blive for meget, hun skriger virkelig så højt, at man selv tror man har været til koncert, når hun så kommer i seng og sover, så summer ens øre helt vildt

Nogen der har en ide til hvad man kan gøre for at få hende til at stoppe med at skrige så meget og højt?

Jeg har det sådan, at hvis børn skriger, eller i hvert fald skriger på den måde du beskriver, så er det fordi der er noget barnet vil opnå. Det kan være mange ting. Barnet kan være frustreret fordi det ikke bliver forstået i det det gerne vil fortælle og det kan få det til at skrige meget længe og meget højt og forældrene kan stirre sig blind på hvad årsagerne kan være.

Når det er over en så lang periode som 3 mdr, så vil jeg helt sikkert som det første foreslå dig at få det fysiske tjekket. Få kigget på ørene, kroppen,, øjnene, hovedet alt hvad du kan komme i tanke om, så du kan udelukke at det er fordi barnet har ondt. Det er ikke noget barnet kan fortælle når det ikke har sproget. Måske hun kan være plaget af hovedpine eller nakke/mavesmerter i perioder.

Hvis det så stadig ikke hjælper, så vil jeg tro at det er fordi dit barn gerne vil fortælle dig noget i forhold til dagligdagen. Enten at det mangler din opmærksomhed, at det gerne vil lege med noget bestemt, at det savner noget, eller efterspørger noget andet.

Det er svært at sige, men det kan jo også bare være en overgang som forsvinder hen af vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.