Maven rumler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.639 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej 

Vil lige høre om der er andre, som har oplevet dette. 
Er 4+0 i dag, hvis jeg altså er gravid.

Min mave rumler helt vildt meget, specielt om aftenen, når jeg er gået i seng. Men jeg er ikke sulten. Den larmer helt vild og det bobler løs 
Er der andre som har oplevet det i starten af graviditeten? 

Har desuden ømme brystvorter og ondt i lænden, specielt når jeg bukker mig ned. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Hej 

Min mave rumler helt vildt meget, specielt om aftenen, når jeg er gået i seng. Men jeg er ikke sulten. Den larmer helt vild og det bobler løs 

Ja det hele meget normalt.

og min mave rumler og bobler også meget selvom jeg ikke føler mig sulten har den gjort i mange uger, men spiser noget alligevel og så kunne jeg godt mærke at jeg havde brug for det.

Anmeld

15. juni 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hej 

Har du testsag idag?

jeg forventede egentlig mens i onsdags, og da jeg stod op rumlede og boblede min mave helt sindssyg, og har lige siden har on/off ondt i lænden..
har ikke testet endnu og gør det tidligst søndag/mandag. Min cyklus er ca gennemsnitlig på 29 dage, og det var den i tirsdags. Så idag er jeg på cyklusdag 32. Har før prøvet en enkelt gang at den endte på 33 dage, så derfor tester jeg ikke endnu. Er stadig sikker på at mens er på vej..

Anmeld

15. juni 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hej 

Og nåååårh ja, så har jeg haft meega meget luft i mave, specielt igår. Det var helt vildt..

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Tøsen* skriver:

Har du testsag idag?

jeg forventede egentlig mens i onsdags, og da jeg stod op rumlede og boblede min mave helt sindssyg, og har lige siden har on/off ondt i lænden..
har ikke testet endnu og gør det tidligst søndag/mandag. Min cyklus er ca gennemsnitlig på 29 dage, og det var den i tirsdags. Så idag er jeg på cyklusdag 32. Har før prøvet en enkelt gang at den endte på 33 dage, så derfor tester jeg ikke endnu. Er stadig sikker på at mens er på vej..

Nej det har jeg først på mandag. Min cyklus er lidt underlig. Jeg har ægløsning på 14. dagen og får først mens på 30. dagen. Sååå 

For at vi begge har bid

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Ja det hele meget normalt.

og min mave rumler og bobler også meget selvom jeg ikke føler mig sulten har den gjort i mange uger, men spiser noget alligevel og så kunne jeg godt mærke at jeg havde brug for det.

Tak for dit svar

Anmeld

15. juni 2012

JanetBJ

Haha det minder om mig! er konstant sulten og konstant træt, er dog ikke gravid(tror jeg ikke, gider ikke teste , før jeg har seriøse symptomer, blir bare skuffet.) og så gør jeg og bøvser min kæreste synes jeg er ulækker. haha .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.