Enkelydelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Anonym trådstarter

Kunne ikke lige finde debatten om "ordet er frit" men har du eller kender du en der har modtaget en enkelydelse fra kommunen? Jeg får nemlig ikke løn næste mdr, og står med regninger der ikke kan betales.  Jeg stopper på skole sidst i denne mdr og kan ikke søge kh pga. jegnhar lagt ansøgning ud et et uddannelses-sted.

Kh. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

wamse

Ja jeg har fået det godkendt, da jeg stod og skulle flytte ret akut.

Du skal være opmærksom på, at ikke ret mange udgifter vurderes til at være nødvendige.

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Okay, jeg ville nemlig prøve at søge om ydelses i håb om jeg kunne blive tilkendt den. 

Men tak for dit råd. 

Anmeld

15. juni 2012

wamse

Anonym skriver:

Okay, jeg ville nemlig prøve at søge om ydelses i håb om jeg kunne blive tilkendt den. 

Men tak for dit råd. 

Jeg har en veninde, som igår afleverede hendes ansøgning om enkeltydelse, da hun ikke får fuld forsørger su i juli.
Men du skal nok til at skynde dig lidt, hvis du vil have noget af vide inden d. 1

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Okay, jeg må gå derop når jeg skal hente sønnen. Så krydser jeg fingre for de vil godkende det. Men de skal betales tilbage ikke? Og kan man lave en afdragsordning deroppe vidst den bliver godkendt?

Anmeld

15. juni 2012

Maja_4000

Jeg har fået det 2 gange .. Det har været fordi jeg gik fra su som er forudbetalt til kh som er bagudbetalt .. Så fik jeg et beløb at leve af den måned

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Okay, jeg skal derop om en time, så hører og søger jeg. 

Og tak for dit svar også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.