Vokseværk (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

MorDk

Min søn har i de sidste 2 dage "humpet" på sin ene fod. Det virker ikke som om der er "noget galt" med foden som sådan. Har prøvet at mærke på den uden han har reageret... men når han går så virker det som om det gør lidt ondt på ham eller er ubehageligt. Han vil pludselig bæres ned af trapperne og bæres hen til vuggestuen... (ligger få meter væk)

Pædagogerne fortæller han har "humpet" en smule... men ikke virker synderligt generet af det. De fortæller det muligvis kan være vokseværk? Hvad tænker I? Nogle der har prøvet noget lign?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

HeXeri

MorDk skriver:

Min søn har i de sidste 2 dage "humpet" på sin ene fod. Det virker ikke som om der er "noget galt" med foden som sådan. Har prøvet at mærke på den uden han har reageret... men når han går så virker det som om det gør lidt ondt på ham eller er ubehageligt. Han vil pludselig bæres ned af trapperne og bæres hen til vuggestuen... (ligger få meter væk)

Pædagogerne fortæller han har "humpet" en smule... men ikke virker synderligt generet af det. De fortæller det muligvis kan være vokseværk? Hvad tænker I? Nogle der har prøvet noget lign?

Følger lige med. Han gør nemlig det samme og siger av nogengange og peger ned på foden. Men vi må godt vrikke med den og trykke på den, så pludseligt om det er kommet går det væk igen og han løber derudaf

Anmeld

15. juni 2012

hekran

MorDk skriver:

Vores ældste søn døjede meget med vokseværk. Han sagde 'ondt' og pegede på foden og kunne også gå og humpe lidt. Han bliver nu snart fem år og det er ikke så slemt længere. Men en gang imellem kan han også få ondt i fødderne om natten. Vores lille dreng er ikke plaget, men han skyder heller ikke i vejret som den store gjorde.

Kan selv stadigvæk huske, hvor ondt det gjorde på mig, da jeg var lille, men der er vist bare ikke noget at gøre ved det...

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

Han ligger også nogengang inde i sin seng om aftene og råber "av av" så måske det vitterlig er vokseværk han har?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.