Rodbehandling, nogen der har prøvet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fik i tirsdags en rodbehabdling, fordi jeg havde tygget på noget der ødelage min tand. Havde tandpine og Av det er ik sjovt!

Var i går inde at får slebet lidt af tanden da den stadig gjorde ondt. Men vågner nu til morgen og nu gør tanden bare rigtig ondt igen. Tænker at tandlægen da vist ik helt har fået slået tanden helt ihjel eller hva man ka sige?? 

Nogen der har prøvet at få en rodbehandling der ik har virket og tanden bliver ved at gøre ondt? Og hvor lang tid går der normalt fra man har fået behandling til tanden stopper med at gøre ondt?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Valle81

Hej,

Ahh sikke noget. Er selv i gang med samme tur. Men tænker først at du jo ikke er færdig endnu eller? Jeg får lavet mht over 3 gange. 1 fik de lokaliseret nerven, så fik jeg lagt noget i der skal slå nerve mere eller mindre ihjel. Næste gang skal de bore nerven ud og fylder så med sådan noget der skal rense gangene og 3 gang en permanent fyldning.

Har læst at det kan mislykkes hvis de ikke får hele roden ud. Pt har jeg stadig ondt hvis jeg tygger med tanden, men jeg er jo langt fra færdig endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.