SP er indblandet i situationen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2009

Anonym trådstarter

Angående dette... nedenfor... Har valgt at være anonym... Da der er bekendte herinde...

Jeg skrev en mail til min sp om episoden.. Hun havde dælme overskud til at ringe, selvom hun ligger syg... chapeau.gif
Sp siger direkte til mig - "Hvad er det for noget fis at sige, du har en god komunikation med barnet" Jeg blev så glad da hun sagde det, og lettet... Hun kommer ud til mig på fredag og snakker om det og vi får kigget på kontakten mellem mig og barnet...
Så det er godt.. Hun sagde jeg skulle ikke bruge energi på at tænke på det...

Jeg synes selv jeg håndtere bebse godt, jeg gør jo alt det der skal til, stimulere bebse, hygger, pusler lang tid med bebse, det nyder vi begge to i lange drag.. Så kan ikke se hvad problemet egentlig er.. Jeg tror grunden til at hun måske reagere som hun gør, er måske tilbage til det jeg har været igennem - i løbet af livet... Regnede med når jeg fødte at der ikke skulle nogen tanker ind på det punkt, hvilket jeg tror der er.... crying.gif
Havde håbet der ikke ville komme noget på banen med min fortid og den behandling jeg har fået som barn...
Tror simpelthen det er det der spiller ind ved personen, så føler jeg at hun ikke, tror jeg gør det godt nok osv...

Der kan jeg godt føle mig som en dårlig mor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

charlottekri

Anonym skriver:

Angående dette... nedenfor... Har valgt at være anonym... Da der er bekendte herinde...

Jeg skrev en mail til min sp om episoden.. Hun havde dælme overskud til at ringe, selvom hun ligger syg... chapeau.gif
Sp siger direkte til mig - "Hvad er det for noget fis at sige, du har en god komunikation med barnet" Jeg blev så glad da hun sagde det, og lettet... Hun kommer ud til mig på fredag og snakker om det og vi får kigget på kontakten mellem mig og barnet...
Så det er godt.. Hun sagde jeg skulle ikke bruge energi på at tænke på det...

Jeg synes selv jeg håndtere bebse godt, jeg gør jo alt det der skal til, stimulere bebse, hygger, pusler lang tid med bebse, det nyder vi begge to i lange drag.. Så kan ikke se hvad problemet egentlig er.. Jeg tror grunden til at hun måske reagere som hun gør, er måske tilbage til det jeg har været igennem - i løbet af livet... Regnede med når jeg fødte at der ikke skulle nogen tanker ind på det punkt, hvilket jeg tror der er.... crying.gif
Havde håbet der ikke ville komme noget på banen med min fortid og den behandling jeg har fået som barn...
Tror simpelthen det er det der spiller ind ved personen, så føler jeg at hun ikke, tror jeg gør det godt nok osv...

Der kan jeg godt føle mig som en dårlig mor...

der er bare ikke noget værre end at nogen siger at man er en dårlig mor... de skulle faktisk skamme sig i mine øjne!!! du skal bare holde hovedet højt, når du nu har din sp i ryggen!! skid på hvad andre siger, for de er ikke dig; de ved ikke hvad der foregår til daglig!!!
så op med modet

Anmeld

29. april 2009

Valle81

Er glad for at høre at du har fået ro i forhold til den situation

Anmeld

29. april 2009

Balderson

Du er ikke en dårlig mor og det er vi også mange der allerede har sagt ;0)

Som jeg skrev sidste gang, så synes jeg bestemt ikke at en anden SP kan tillade sig at sige det er omsorgssvigt... SP har jo kun hørt det fra en side af...

Der ud over, så har jeg altid synes at din svigerinde lige har kammet lidt over.. Der er kun blevet set på en enkelte episode, og ikke samværet som helhed.. Og når man gør dette, så får man ikke det korekte billede...

Glad for at høre hvad din egen SP havde at sige om sagen.. Det er jo et helt andet billede af det og udfra hvad du skrev også den opfattelse du selv har...

Så husk på at du er en god mor og nyd denne dejlige dag ;0)

Anmeld

4. maj 2009

Anonym trådstarter

SP var her i fredags.. og hun ser intet som galt med det ene og det andet... Så det er godt...
Hun foreslog noget Mertonom - Nogen der har prøvet det ?

Anmeld

4. juni 2009

Anonym trådstarter

Nu har sp været her et par gange efter denne episode med familiemedlemmet... Jeg har ikke selv snakket så meget med den pågældende person... Så tror ret meget på at hun har fundet ud af, jeg gider ikke høre på alt det hun lukker ud med det ene og det andet... Jeg går og venter spændt hver dag, om hun skriver eller ringer og siger at nu er det der ikke så godt længere for dit barn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.