Angående dette... nedenfor... Har valgt at være anonym... Da der er bekendte herinde...
Jeg skrev en mail til min sp om episoden.. Hun havde dælme overskud til at ringe, selvom hun ligger syg...
Sp siger direkte til mig - "Hvad er det for noget fis at sige, du har en god komunikation med barnet" Jeg blev så glad da hun sagde det, og lettet... Hun kommer ud til mig på fredag og snakker om det og vi får kigget på kontakten mellem mig og barnet...
Så det er godt.. Hun sagde jeg skulle ikke bruge energi på at tænke på det...
Jeg synes selv jeg håndtere bebse godt, jeg gør jo alt det der skal til, stimulere bebse, hygger, pusler lang tid med bebse, det nyder vi begge to i lange drag.. Så kan ikke se hvad problemet egentlig er.. Jeg tror grunden til at hun måske reagere som hun gør, er måske tilbage til det jeg har været igennem - i løbet af livet... Regnede med når jeg fødte at der ikke skulle nogen tanker ind på det punkt, hvilket jeg tror der er....
Havde håbet der ikke ville komme noget på banen med min fortid og den behandling jeg har fået som barn...
Tror simpelthen det er det der spiller ind ved personen, så føler jeg at hun ikke, tror jeg gør det godt nok osv...
Der kan jeg godt føle mig som en dårlig mor...
Anmeld